Frågor men ej svar!
Jag har sedan jag blev medlem här skrivit till Elisabeth ett antal ggr men ej fått svar. Brukar det vara så här? Jag har förståelse för att Elisabeth får mkt mejl och har mkt att göra men det vore ju bra om man fick svar nångång…
Är det fler som uppfattar detta problem?
Tacksam för debatt…
Kram Jocke

Hej Jocke!
Jag sitter just nu och svarar på alla pm som jag inte har hunnit med än. Ibland får man vänta då inkorgen kan vara mellan 50-100 pm/dag. Sorry!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag tror absolut du kommer få svar. Men eftersom det är ca 1200 medlemmar här så tror jag att det kan dröja ibland att få svar. Dessutom har Elisabeth sitt riktiga jobb som förmodligen också tar sin tid!
Håll ut, jag är säker på att du kommer få dina svar!
Mvh Åsa
Tack så mkt Elisabeth för ditt svar å sen hoppas jag på svar från dig på mina tidigare mejl.
Kram Jocke

Jag hoppas Jocke att du förstår att sajten är ett ideellt arbete utanför mitt ordinarie jobb? Mitt arbete och vanliga mail går före sajten, likaså min familj och mina vänner. Så ibland blir det väntetid, så här kan man inte kräva snabba svar men jag försöker så gott jag kan. Förresten så ser jag att sånt här tar man också personligen, inte med en debatt på forumet.
Elisabeth
Allt är ju relativt, jag förväntar mig inte att jag ska få svar direkt Elisabeth har ju, som Morsan1 säger ett "riktigt" arbete att sköta, detta är ju något son tas omhand mer på fritiden.
Har du väntat ett par dagar så är det absolut inte särskilt lång tid. Jag har gjort en liten sanbb uträkning:
100 PM tar kanske 3 minuter i snitt (snäll uppskattning).
100 PM tar alltså 300 minuter vilket är 3 timmar.
Alltså 3 timmar /dag av Elisabeths fritid går åt till att läsa PM.
Tack Elisabeth för att du försöker hinna med oss alla men slit inte ihjäl dig är du snäll, det finns bara en av dig!

#5 Nej jag tänker inte slita :) Ni som går kursen och mina medarbetare prioriteras först när jag svarar på pm här på sajten :)
Elisabeth
Nej jag har verkligen inte uppfattat något problem med detta som du frågar om. Men jag förväntar mig heller inte något svar i fall Elisabeth är upptagen. Jag har full förståelse för att Elisabeth har fullt upp och jag försöker att inte besvära henne så mycket med mina frågor i onödan eftersom jag vet att hon har väldigt mycket med att sköta en site med över tusen medlemmar.
Tack Elisabeth för ditt otroliga arbeta som du gör på den här siten på din dyrbara fritid.
Kram anki

Åh det är jag!!! I love you! 
Ha ha ha skojar lite på kvällskvisten!

Du skriver här att du har skrivit ett antal ggr men inte fått svar? Jag svarade dig den 26/11 kl. 23.42, samma dag som du blev medlem. Efter det har det inkommit endast 2 pm som jag inte hade hunnit svara på. Men nu har du fått dina svar så jag hoppas att det är ok.
Elisabeth
Puss på dig Elisabeth som gör ett kanonjobb! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."