Kurs med Mia!
**
Psychic Art/mediumkurs med
Mia Johnson. 1 - 2 December.
Edsbergs Prästgård i Fjugesta
**
Kursen är förlagd till två heldagar (hemma hos Anders Åkesson) i Edsbergs Prästgård strax utanför Fjugesta. Denna Kurs är till för dig som är intresserad av att utveckla din mediala förmåga med Psychic Art. Under kursens gång kommer kursledaren Mia Johnson att ge dig möjlighet att få arbeta med olika övningar inom området Psychic Art, vilket kommer att vidga ditt mediumskap med ytterligare ett verktyg att arbeta med det mediala.
**
Vad är Psychic Art?
**
Psychic art är en form utav mediumskap. Psychic artist´s har förmågan att kommunicera med andevärlden och tillåtas bli influerad av andevärlden så att de kan
göra sig till känna med ett porträtt. Psychic art är nog den minst kända formen av mediumskap och speciellt här i Sverige.
**
Mia skriver:
**:
Väck din konstnärliga och kreativa förmåga! Lär dig olika sätt att skapa konstnärliga och unika auragrafier. Detta är en praktisk helgkurs där målet är att uppmuntra din konstnärliga gåva och stärka kontakten mellan dig och dina andliga vänner. Mediumskapet, tillsammans med kreativ konst, är ett av de mest populära verktygen som vi har inom spiritualismen.
Det är en stor glädje att kunna använda sin kreativa förmåga tillsammans med mediumskapet. Varje elev kommer att kunna göra auragrafier. Med träning ska de sedan kunna använda sin gåva till att tolka dem.
Du behöver inte ha några kunskaper sen tidigare. Du behöver heller inte vara konstnärlig och kunna måla för att vara med. Du behöver bara tycka att det är roligt att utrycka dig kreativt.
Mia kommer även att hjälpa dem som är intresserade av porträttmålning genom att dela med sig av sina tekniker och tillvägagångssätt.
Jag har med mig papper, pastell kritor och pennor för de som behöver låna men det är bra om de som har eget material tar med sig det. De jag lånar ut är bara basic.
**
Kurspris: 2500: - inkl. kost och enklare logi.
**
Anmälan och frågor görs på. Tel. 0585-317 77
eller Mobil. 070-661 27 60 Hälsningar Lisbeth.