tarotkort
för ca i mån sedan var det någon här på ÖN som tippsade om en sida som handlade om fraktal energi. var in å kollade å blev helt tagen av bilderna som visades. blev överlycklig när det fanns en tarotlek att köpa. har nu fått hem den i brevlådan i går. kan bara säga:vilken lek, vilka kort. jag får rysningar å pirr i hela kroppen när jag tar i leken. det är så mycket energier, så underbara bilder. jag rekomenderar den varmt. jag kan inte låta bli leken, sitter å håller i den så fort jag får tid över. den drar riktigt i mig. sänder med några kort ur leken
kram på er alla Kicki

Ja, wow…fina som tusan
vad snygga
OOOO!! Vilka otroligt vackra kort… vilken känsla de förmedlar. Vad hette leken? och vart hittade du den? Har du en länk…kanske? *blink* Jag blev jättesugen på dem.

#4 leken heter path of the soul desteny cards. jag beställde den via vattumannens förlag. jag tror den skulle passa dig som hand i handske
Oh! Tack så Jättemycket!! *ler* Ja, det känns som om de skulle tillföra mig en hel del. Eftersom de tilltalar mig så starkt direkt. Jag kan förstå din känsla som du beskriver när du håller i korten.
Kram
#1 Hej Kicki!
Att du "fastnat" för den leken förstår man ju verkligen. Korten är ju bara så……. Kram Karin

Jättefina! Härliga färger och massor att tolka :)

vilka fantastiska färger!
Otroligt fina kort, ja i dom kan man nog finna mycket, förstår att du fastnade för den
åh…jag som beställt den för länge sedan från Näckrosen i Gbg, men har inte fått den….får väl ta från Vattumannen då….jag föll också direkt för de här bilderna…
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

#11 jag fick vänta i över en månad på mina kort. för korten tillverkas i canada och det var därifrån det strulade med leveransen
. ring till näckrosen å kolla hur det ligger till. kram