Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 392 ggr
helenaK
0

Nattens Händelse...

I går kväll vart jag så lycklig när jag fick min data och eftersom jag inte varit in här på länge så fastnade jag naturligtvis och klockan blev sen .När jag sedan äntligen somnat in vaknade jag vid tre tillfällen av att alla täcken låg på golvet..tredje gången tänkte jag att nu får det vara nog och gick upp i köket för att dricka ett glas juice då jag upptäckte att jag inte släckt ljusen jag tänt på köksbordet (brukar alltid tända ljus på kvällarna) tänk vad lycklig jag blev trots att jag gjort något som kunde ha slutat illa.jag tyckte mig bara känna att min ängel var här att han vaktar och beskyddar oss…så jag gick till sängs..grät en skvätt och önskade honom godnatt sen har jag sovit gott hela natten ..i dag vaknade jag med ett lyckorus i hela kroppen..Ha en fantastisk Tisdag…för det ska jag haSkrattande

Lionadh
0

Ha en fin dag! Glad

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Melina.
0

Det kanske inte var du som hade glömt släcka ljusen? Det kanske var någon som tände dem..

Ha det jättebra! //Melina Glad

Nemi69
0

Åh vilken upplevelse! Förstår att du vandrar på moln idag. Vilken trygghet att veta att han finns där och ser över er! Ha en underbar tisdag själv! :)