Annons:
Etikettoförklaradefenomen
Läst 1368 ggr
P.O
2/26/19, 7:44 PM

En varelse!

En varelse! En besök i natten som kittlar på vänster sida av ljumsken så jag höll för med handen på ljumsken efter en stund började kittla igen på vänstra ljumsken och jag vände mig om på sidan, vänster sida i sängen och efter en stund hörs det ett knorrande ljud mot kudden mot örat, omänskligt, lika klar tydligt ljud som när vi talar högt! Var inte rädd heller, och jag vill inte ha besök igen. P.O 2019-01-31

Annons:
P.O
2/26/19, 7:50 PM
#1

Och sen några dagar senare var jag inne på hälsokostaffär och hörde igen som knorrade en bit ifrån vid en annan hylla! Är det någon som vet vad det kan vara!?

Magi-cat
2/26/19, 8:07 PM
#2

Men  - är du säker på att det inte är någonting med ditt öra???

Diverse ljudsensationer kan man ha i öronen av en hel del olika orsaker.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Ay'e]
2/27/19, 6:02 PM
#3

Nånting händer här som jag inte riktigt är med på P.O du skriver under med P.O 

2019-01-31 fast du skapat tråden  2019-02-26 det blir lite förvirrande och därför ifrågasätter jag din upplevelse något jag sällan gör eftersom andevärlden är konstant närvarande men vad hände där mellan datumen ?

Som #2 skriver kan diverse  ljudsensationer förekomma i öronen men vi ska inte förringa dom för dom har betydelse också rent andligt men frågan är hur vi uppfattar och hur vi hör, hör vi lika som vi hör oss fysiska personer så är det ingen tvekan men är det mer dovt och borta för oss inne i huvudet då har vi inte med andlig aktivitet att göra alls för den är lika tydlig som oss när vi samtalar med varandra i fysisk form.

Jag tror du får vara lite mer specifik så vi förstår vad det är du hör och upplever och det kan vara svårt att beskriva i forum men om du tar oss fysiska individer och du hör andevärlden precis som oss så ser jag inget konstigt men är det något annat så bör du ta hand om dig själv ❤️

Upp till toppen
Annons: