Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: mässorstorseansevenemangträffar
Läst 1413 ggr
Elisabeth-J
0

Terry Evans Strömsund

Jag har idag lyckats få 2 biljetter till Terrys storseans i Strömsund måndag den 26 november Skrattande Så jag åker dit med en kompis och hoppas att hon får budskap. Jag har varit på många av hans seanser men det har varit så trevligt och roligt varje gång och nån mening finns det väl den här gången med eftersom biljetterna kom i min väg väldigt oväntat Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

tildus
0

Absolut att det finns en mening med det Glad
Han är absolut underhållande, och det blir säkert bra den här gången också!

EwaKristina
0

Men GRATTIS,Elisabeth!!Och grattis till din vän,som får denna fina möjlighet genom dej!!Kyss

BranDuir
0

Hälsa honom så gott från mig!  The Crazy Druid…..

Peter

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

SoQte
0

Jag ska till Hammarstrand den 27/11 på Terry..  Mamma bokade biljett redan i somras!   Jag tycker det ska bli både spännande och roligt!

Harg
0

Åhh så kul för er Skrattande

Thinka
0

Oh så roligt och grattis!

Elisabeth-J
0

Jag har nu gett bort min andra biljett till en person som så gärna vill gå på en seans med Terry, själv har jag haft möjligheten att vara med på flera av hans seanser så jag önskar mina vänner lycka till ikväll! Dom kommer att lämna en rapport till mig som jag skriver här sen.

Elisabeth 

SusanneStromstedt
0

MIn syster var på storseans med Terry i förra veckan.

Jag väntar spänt på en innehållsrik redogörelse från henne!

smultronsiamesen
0

Åh, vad kul,,,jag försökte också få tag i biljetter till Strömsund, men ack vad jag bedrog mig, jag får vänta tills i Februari i ö-vik,,,men den som väntar på något gott,,,Räcka ut tungan

RexPect
0

Vad generöst av dej! Men det kanske var meningen för just den person som fick biljetten att gå.

Elisabeth-J
0

#10 Ja ser jag det också Glad Blir spännande att få höra sen vad meningen var Flört

Elisabeth