Hej!
Jag är ny här… 
Jag måste få skriva av mig lite av det jag upplevt de senaste veckorna. Jag har alltid varit intresserad av allt som har med medialitet att göra men trodde inte att jag själv skulle vara medial. Jag är 20 år och en väninna till mig (ser henne som min mamma) som är 60 år har hela tiden sagt till mig att jag är medial. Jag har alltid känt på mig saker och oftast haft rätt men jag tänkte inte så mycket på det. Men för ungefär ett par månader sedan började det hända saker.
När jag ska gå och lägga mig sjunker jag ner i någon slags trans, eller kanske inte trans för jag är fullt vid medvetetandet. Det känns som om jag åker ner men ändå är kvar. Svårt att förklara… Det konstigaste av allt är att jag känner mig nästan förlamad i kroppen men det känns inte läskigt på något sätt. I början var jag otroligt rädd för att vara kvar "där nere" men min väninna (som är oerhört medial och som studerat mycket inom detta) sade att jag inte skulle vara orolig. Okej, tänkte jag och lät det fortgå. Ett par dagar senare försökte jag detta igen utan att vara rädd. Först hände ingenting men sedan började jag se skuggor, de rör sig i hela rummet och ibland nästan böjer de sig över mig. Ibland ser jag ansikten och väldigt ofta dyker ett stort öga upp, det påminner lite om en örns. Det som är så konstigt är att det är kolsvart i rummet men på något sätt ser jag ändå så himla mycket fast jag blundar. Men samtidigt känns det inte som om jag blundar, utan som om jag verkligen tittar med ögonen stängda.
Igår kväll när jag skulle sova, ser jag alla skuggor som vanligt men helt plötsligt ser jag en enorm stjärnhimmel, alltså tusentals stjärnor, som hela tiden rör sig förbi mina ögon. Till en början var det som en strimma i nedre delen av ögat men sedan täckte dem hela min syn.
Detta är ett långt inlägg men jag hoppas ni kan hjälpa mig att förklara vad jag upplever och gärna dela med er om ni varit med om liknande händelser!
Tycker detta är en kanonsida och här kommer jag vara oftare!!
Tack på förhand!

Välkommen hit! Här är en länk till en artikel Förlamande tillstånd
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
hej o välkommen
jag me e ny! 

Spännande! Varmt välkommen :)

hej! välkommen hit,jag är ganska ny själv här.
intressant :) Välkommen till ÖN 

Hej & välkommen, det du beskriver verkar en hel del här ha upplevt, så du är inte ensam 
varmt välkommen till ön

Välkommen hit!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Spännande! *ler* Välkommen hit!
Välkommen 

Hej Lotusblomman!
Just min Sömnparalys var anlednignen till att jag hittade hit överhuvudtaget. Sök på det ordet ovanför inläggen i mitten) så får du upp flera tidigare trådar om ämnet.
Annika