Snälla hjälp mig!
Kan någon här hjälpa mig ? Har värk nästan hjämt i kroppen.Kan någon här ? läsa av på mitt foto(mitt foto på personligt) Vad lider jag igentligen av? Kan jag bli av med värken om jag går till ett Medium som tar mig tillbaka till mitt/mina tidigare liv? ( har varit hos läkare som ger mig medicin för både det ena o andra__fast det har ej tagit bort min värk.) Kan Healing va ett allternativ?

Healing är för det mesta ett alternativ, men det vet den som sysslar med att ge healing professionellt
Det första jag fick till mig då jag såg din bild är järn. Men mer än så vågar jag inte säga. kanske du behöver järn.
SEV 
Värk kan vara så himla mycket, men har du några övriga symptom? Även sådana som inte hör ihop med själva värken. Blir det värre om du rör på dig? eller om du vilar? Har läkarna tagit några tester eller bara gett dig värk medicin. Hur värker det, sticker, bränner molnar?
Healing är något jag rekomenderar! Kanske är svårt att få tag på en "äkta" healer, men det är värt ett försök. Det är verkligen otroligt vad lite healing kan göra!