Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 1296 ggr
SEViking
0

OT Lördagsgott trams

Ere inte dags å göra en tramstråd så vi får lite kul åxå?

Jag börjar me SKÅL å önskar alla en trevlig kväll me en kram

I denna tråd välkomnas roliga historier å annat roligt trams.

SEV Oskyldig

BranDuir
0

***springer genast bort och häller upp en liten whiskypinne*** Skål Broder!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

SEViking
0

Ja skål. haru ingen bra historia på tungan som du kan dela med dig, jag tänker såre knakar.

Skål

SEV

BranDuir
0

njae…är det inte typiskt…när man vill så kommer man inte i håg en enda…..

Wiizy
0

*ler*  gottar mig med chips & cola, hmm, jag har en rolig historia på huvet.

Det var en gång en gubbe som låg i en säng, så blev han skitig nödig och bajsade på sig, hela lakanet blev fullt med bajs, så han öppnade fönstret och slängde ut lakanet genom fönstret.
Självklart kom en fullis förbi just då, och fick det på sig! då gapskrattade han och sa "HAHAHAHA de bajsade på sig!"  Han trodde att han skrämt ett spöke så mycket att det ramlat på honom och skitigt på sig när han såg honom(fullisen)

Haha, jag hade iaf kul när jag hörde den första gången :P

Wiizy
0

Haha, denna är sååååååååå tråkig, jag skrev den en natt då jag var helt sjuk! :P   OCh jag gillar Carola själv ;)

Fråga: varför har alla barn hjälm och skydd på sig när dom ska på Carola konsär?
Svar: Dom är rädda att få någonting i huvudet!

Alltså, tänkte på när hon kastar sig i publiken och kastade en blomma på allsång… hahaha, jag tycker den är rätt rolig :P ^^

TantAlma
0

SKÅL utan alkohol från Alma ..

Smålandsbonden ringer sin son några dagar före julafton.

- Jag vill inte förstöra helgen för dig, men jag måste tala om att
din mamma och jag ska skiljas. 45 års olycka får räcka !

- Va pratar du om pappa? skriker sonen i luren.

- Vi står inte ut med varandra längre och jag orkar inte prata om det.

Ring din syster i Kiruna och tala om det för henne.

Panikslagen ringer sonen till systern, som exploderar i telefonen.
Aldrig i livet att de skall skiljas, säger hon.

- Jag tar hand om detta !

Hon ringer omgående pappan och säger bestämt:

- Ni skall inte skiljas! Gör ingenting innan vi kommer!

Pappan lägger på luren och vänder sej till frun med orden:

- Det är okej. De kommer hem till jul och de betalar resan själva…

Wiizy
0

Sen då, för att avsluta mina tråkiga skämt får ni ett par versioner av " jag fångade en räv " xD Dom är sååå gamla X)

En verson av "Jag fångade en räv idag"

Jag fångade en tjej idag
men tjejen slank ur sängen
men lika glad var jag för det,
vi fortsatte på ängen ;P

En Annan version av "jag fångade en räv idag:"
Jag fångade en ko idag men när jag såg på juvret,
då hade jag nog tagit fel.
men lika glad var jag för det, men gladast var nog tjuren (A)

Wiizy
0

#6 ahhahah!

EwaKristina
0

*…Det stora bekymret var att ta reda på när männen tänker som bäst……Efter många år av forskning så har man äntligen kommit framtill hur det egentligen ligger till.Alla resultat visar på att männen tänker absolut som bäst när dom har samlag…..Hur kommer det sej då,undrar man??Enkelt,då är ju kabeln kopplad till huvuddatorn…….*

Zariah
0

Läste lite roligheter med barn på en sida på internet:

Det hade varit bankrån med efterföljande biljakt på hemorten. Dottern, 10 år, skulle vara på stan ungefär samtidigt som nyheten om bankrånet kom, så jag försökte få tag på henne, utan resultat.

Träffade henne till slut och sa att det hade varit bankrån på stan, att jag inte fått tag på henne och blivit mycket orolig.

- Men mamma, försäkrade hon, "nå't så'nt skulle jag aldrig göra…

En annan:

Vi var på skolavslutning i kyrkan med min dotter och son och på väg tillbaka gick vi över kyrkogården.

Min dotter frågade min fru om hon vill bli begravd eller kremerad när hon dör. Min fru svarade något som sonen, 5 år, inte hörde riktigt. Så han frågade

- Hur är det egentligen? Vill du bli begravd eller friterad när du dör?

SEViking
0

En blondin ska ta självmord. Hn misslyckas å kommer in på sjukan med ett skotthål i ena handen.

- Hur gick det här till? fråga läkaren
- Jo ja e så less på livet så jag skulle skjuta mig, först sikta jag på hjärtat, men jag har ju kostat på brösten så mycke så jag ville inte förstöra dom, sedan satte jag den i munnen (pistolen asså ha ha ha), men jag har ju kostat på tänderna så mycke. Så jag satte den i ena örat, då kom jag på att det smäller ju så högt så jag höll för andra örat med handen….

SEV

EwaKristina
0

Hahaha,Hörrö…kommer du ihåg den där kvällen när vi tog en taxi hem….När du stack ut ansiktet och jag arslet,när folk trodde vi var tvillingarSkrattandeDet var tider,det…..

Bybo
0

En brunett och en blondin var ute och promenerade, när brunetten utbrister: -Åh titta en död fågel!!

Blondinen stannar till och tittar upp i luften: Var då?

Zariah
0

#12 *S*

Bybo
0

hahahaha…ni e roliga…..:-D

Wiizy
0

11 & 12 - För roliga alltås, ahhahaha!

Bybo
0

Det var tre killar som var ute och tältade. En morgon när de vaknade, sa den ena killen:

-Jag drömde så skönt i natt, jag drömde att en härlig brud runkade mig helvilt!

-Konstigt sa den andra killen, jag drömde exakt samma sak!!

Då sa killen som legat i mitten:

-Det drömde inte jag, jag drömde att jag var ute och åkte Vasaloppet!!!

Brokenfether
0

#17 Bybo då…Generad HAHAHAHAHAHA

Bybo
0

#18 Huuu…skäms, tänkte inte på att den var snuskis…*S*….

Brokenfether
0

#19 Du gjorde inte det nä!!! Hahaha…jag e inne på AB…så du vet det!Flört

bjarvamor
0

På ett sjukhus, i ett väntrum sitter de anhöriga till en mycket sjuk person. Läkaren kommer in och säger: Jag är så ledsen! Jag har dåliga nyheter. Det enda hoppet för er släkting är en hjärntransplantation. Det är väldigt riskfyllt, men det är enda hoppet!

Ni får själva betala för hjärnan. Efter en lång tystanad frågade någon? Okay, hur mycket kostar en hjärna? Läkaren svarade: 5000 kr för en en manlig hjärna och 200 kr för en kvinnlig.

Männen i rummet försöker hålla sig för skratt och att undvika ögonkontakt med kvinnorna. En av männe frågade med något triumferande uttryck i ögonen: Varför kostar den manliga hjärnan mer?

Läkaren log åt den något oskyldigt, barnsliga frågan: Det är standardprissättning! Vi måste sänka priset på kvinnliga hjärnor eftersom de faktiskt är använda!

kerstinw46
0

Hoho då bybo

Bybo
0

#22 *S* hahaha…jag tänkte mig inte för…Å har inte ens tagit en lkunk av nå starkt….ujujuj….

Celia
0

Nämen Bybo Fot i munnnen

Bybo
0

#24 flååååt :-/

Celia
0

#25 - Mera, flera Flört

Bybo
0

#26 Vågar inte…men du, kom in på AB, vi är där å tramsar…

Celia
0

#27 - Får man dra fräckisar där då? ;)

BranDuir
0

eftersom det är en tramstråd detta så är väl mindre rumsrena vitsar helt i sin ordning eller….

BranDuir
0

Det gamla paret skulle fira sin sextionde bröllopsdag….och kvinnan tänte att nu skulle hon ge mannen det han alltid bett om….oralsex..problemet var att hon inte riktigt viste hur man gjorde varför hon rådfrågade sin läkare….han rodnade och sa besvärat…: jaa fru nilsson….ni tar apparaten i munnen …och säger Honolulu hela tiden tyst för er själv så blir det nog bra….

Bröllopsdagen kom och dagen efter kommer fru nilsson in till läkaren med världens blåtira…..Läkar undrar förskräckt vad som hänt och får svaret….: Ja jag kom ju inte håg vad den där ön hette så drog till med Gran Canaria……

bjarvamor
0

Vad hände med Vikingen, som startade tråden? Gick han i däck?Fundersam

Celia
0

#31 - han kanske snubblade på trappsteget när han skulle fylla på? Vi får efterlysa honom (tror han är på AB också) ;)

Celia
0

#30 - Aj, aj!!!! Förvånad

BranDuir
0

nästan rumsren….hehe

Celia
0

#34 - ja förhoppningsvis lär inte de yngre förstå ändå ;)

BranDuir
0

nej det är klart….jag skriver ju svåra ord…***ASG***

Celia
0

Kyss

SEViking
0

Jag gick å la mig, å nä, jag är inte på AB, vad nu AB är för något.

Ha en fin söndag

SEV Oskyldig

Brokenfether
0

#38 AB=Alternativbehandlingar Flört

SEViking
0

#39 Ok å tack. Men det räcker med ett forum för mig, åså mitt eget ja håller på å bygger förstås.

SEV Cool

Celia
0

#40 - Vad blir det för ett spännande forum? Du kunde ju öppnat ett om renoveringar, som redan har fixat så mycket själv (som Timell ;))

Kram, Cecilia

SEViking
0

#41 Det vet jag inte ännu, men nog blir det om sådant vi diskuterar här, då detta ligger högt upp på intresselistan. Jag bygger ett eget på min hemsida å vill gärna ha förslag å tips om ideer å förbätttringar.

SEV Oskyldig