Hej
Hej det är jag som är Ogna! Jag har hittat hit genom en god vän och ser fram emot att få delta i Er gemenskap. Jag har sedan många år tillbaka varit intresserad av det övernaturliga och har även genomgått ett antal kurser/utbildningar inom området, som ger mig "rätten" att ha s.k "privatsittningar" och "stordemonstrationer" hmm. Jag medger att att jag en viss böjelse för att delge andra utav mina kunskaper, men framförallt att själv ha förmånen att få vidareutbildas, både utav mina medmänniskor och av de i andevärlden.

Välkommen hit!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tackar
!

Välkommen hit!
Hej Ogna Välkommen hit! :) Hoppas att du kommer att trivas här på Ön! Har redan varit inne i din gästbok!!!! Jag är snabb ikväll *blink*

Välkommen.jag hoppas att du får mycket glädje o hjälp av oss alla här att få svar på det du funderar på.(alla funderar väl på något om detta ämne ? nån gång.)
#3 Tackar maiya :)
#4 Tackar Happyspirit :)
#5 Tack och ja funderar gör vi väl alla :o …

Välkommen hit! 

Varmt välkommen :)

Välkommen syster
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Tackar alla, känner mig redan välkommen :p, ett litet klargörande bara ehm… kallar mig hellre bror än syster dock :)
Hej och välkommen!
Tja, ibland är det ju bra med klargöranden, det kan ju bli så fel annars 

välkommen in i det ÖN..här är det glat gäng..för det mesta..men så ramlar det in lite otyg…men mest är det skratt och skoj..så hoppa upp på din hoj…så in i gänget är du välkommen..tuta o kör…så blir du hörd…kram

Sorry…BROR…kändes som kvinnligt bara …kan ju vara a -ändelsen som spökar till det….sorry
#14 Hej Drutten å tack.. ehm du e inte medial va ??? *flin
#15 NP broder… att fela är mänskligt :p

errare humanum est….ignoscere divinum est….*S*
Så sant :p

ja du vännen..det får du allt gissa dig till flin…man vet aldrig..asgarv….tog jag dig på hojen asgarv…kramisar

Hej Ogna och välkommen hit!
Ska bli spännande att stifta bekantskap med dig och kanske få ta del av dina erfarenheter!
Kramisar ModerÅsa
#20 Jag erkänner ärligt att du tog mig på hojjen sas :p
#21 Tackar allra ödmjukast, är ödmjukt nyfiken och spänd på vad detta kan ge :D
Välkommen till oss på ÖN 

fabians nu blir jag derträdd…är jag medial..(blink)…att jag skrev hoj..var för att jag tyckte jag hörde i pallet lite mc-ljud…kram…
#24 Tack Vibeka
…

#25 Du är en riktig gammal trollpacka! Det har jag vetat hela tiden! Puss på dig!

men nu förstår jag inte…tollpacka..det sägs ju att jag är en nunna ju…men det var ju i mitt förra liv…men vart har jag då nu i detta liv förlagt mitt trollspö…tydligen går det lika bra utan..asgarv…
#25 Lita på det du känner (det första) så ska du se att det ordnar sig… * Imponerad* / Ja jag kör/körde hojj en hel massa tidigare :p min dröm är att ha en ny hoj igen
#27… Ja vi trollpackor/Trollpackare känner ju igen varandra hahahah :P

#30 Ha ha ha jag har förstått det! Undra dock vad jag gör i den här skaran som nästan grinar om huset knäpper lite!
:) Jag kanske är ett forumtroll!

okidoki…lita på det första intrycket…men medial är jag inte..tror ej iallafall..men jag kan förspå mycket..har jag märkt…mina barn säger alltid..men mamma hur kan du veta detta så långt i förväg…innan sakerna händer…tex derass kompisar förr..så såg jag om det var bra eller ej…nästa till 100% har jag haft rätt angående dessa…men med åldern så växer ju förståndet…kram
#31 hahaha :p

Ogna!
Kan inte du berätta lite om hur du upptäckte din mediala sida?

Välkommen…
#32 jasså du… jo att åldern ger förstånd är ju allmänt erkänt… desvärre är jag inte beredd att hålla med om detta fullt ut haha… Jag önskar dock att det vore så.. och framförallt önskar jag att du ser din egen potensial :p (ta detta med den humor och värme jag känner när jag skriver)
// Kram
#35 Tack Pia-F :)
#34 javisst kan jag det… :p
Välkommen önskar Broken oxå…

tar din humor och värme till mig med glädje..hi hi…nu fick jag även en bekräftelse till..det hände något i går..jag sa..dessa ord då…jag lovar att denna person kommer att säga att den inte kan följa med idag…pågrund av en sak…och vad får jag höra nu..jo att han kom aldrig i dag…(men mig gubblus sa…jodå han kommer….)

ahaa…hade en halvsyster som var "TROLLPACKARE"….hon var ansvarig för att packa de kända "bergdalatrollen" i Bergdala Glasbruk i silkespapper på vederbörligt sätt således dessa ej krasades eller utssattes för otillbörligt Solljus…..hihihi
Redan i unga år hände "konstiga" saker runt mig / i min närhet, saker som jag inte kunde förklara eller ens brydde mig om att ge en förklaring till. På grund av min ringa ålder gav jag fullständigt fa… i det kort och gott. Senare… långt senare har jag med ålderns insikt (blivit "lite" klokare med åren) insett att det jag upplevde var direkta möten med det människor brukar kalla andevärlden. Jag förstod det inte då, men som sagt senare. Det skapade ett stort intresse för att ta reda på mer, att försöka se sanningen i det som händer omkring mig, att om möjligt försöka förstå existensens innebörd med den mänskliga hjärnan, att försöka närma mig den sanning som visar hur allt faktiskt hänger ihop… typ så skulle jag vilja förklara min introduktion och mitt intresse till det mediala och det "övernaturliga"

#42 Var du aldrig rädd när du var yngre? Förresten, är du aldrig rädd nu heller?
#39 Tackar ödmjukt Brokenfether :)

#42 Spännande! Roligt att du berättar för oss 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#42 såklart … jag är livrädd hela tiden :DDD, men inte för andevärlden.. jag är mer orolig över vad människan kan åsamka.. det är jag uppriktigt rädd för, i det fall du åsyftar andevärlden så svarar jag nej.. Andevärlden är Ljus och Kärlek för mig och således inget jag är "rädd" för :p

#46 Dit har jag inte riktigt kommit än…..jag sover med tända lampor, teven på och telefonen vid sängen när min man jobbar natt! Mogen Morsa!!
#43 ups det blev fel där.. menade dig 43 inte 42…
#47 det gör jag åxå ibland.. lampor är trevliga ting och om de kan skänka tröst i höstmörkret så varför inte använda dem… :D

#49 Ha ha ha du är så förstående!
Nu ska jag knoppa! Med släckta lampor, har sällskap i sängen inatt!
Kram till er alla
Åsa
oki natti å sov sött :p

säger oxå godnatt…ska upp till mitt jobb tidigt i morgon..det är jag som väcker tuppen….men vi hörs…kram
trevligt drutten.. att ruska upp tuppen gillar jag med hahahaha sov gött :p

asgarv..fy på sig..inte ska du ruska tupp..asgarvar..ja ska ju sova nu ju..nu fick du mig att garva..så jag kicknar…gubblusen fråga vad garvar du åt…ingen ide att säga något till han..för då får han väl myssiga tankar…vem ORKAR…ASGARVAR
hehe .. :p

tupp tupp men ingen höna (blink)
skojjigt så jag kiknar.. men sov sött nu så hörs vi igen hoppas jag :D

Ähum, välkommen Ogna till oss. Är uppe ibland och nattsuddar så jag brukar ibland vara steget efter men, men. Här finns gott om skratt, möjlighet att lätta sitt hjärta och ett otroligt stöd när man behöver det. Du kommer inte att bli besviken.

#58 - KärleksÖN mao :)
#58 låter riktigt mysigt, tack Zelma för ditt varma välkomnande :)

Ja, där fick jag till det minnsann
och det kom rakt ur hjärtat.
#61 *mysskrattar* mjo du fick in en stark 8:a där :p

KärleksÖN 
SEV

Ja, precis
Celia har såå rätt. *Ler* Vet inte vad det är med mig ikväll men jag känner av att det snart blir fullmåne och håller nog på att bli mångalen…Måste nog gå å lägga mig å sova "ruset" av mig, ska ju upp å jobba imorrn också.
#64 oki sov så sött… :p
Hej och välkommen!
Jag vill också hälsa dig välkommen hit till ÖN! Men jag vill varna dig, det kan vara farligt att vara här. Dammråttor och tvättberg uppenbarar sig lite här och där i hemmet, och man "ska bara läsa lite till först". Fast har du inga problem med att blunda för sånt så är det ingen fara! 

nu är jag här..uppe före tuppen..drog järnet..ha ha..slängde i mig frulle..sen har jag nu..flyttat över min ängels saker..så nu efter två år ska jag ta mig samman att gå igenom detta..fy för det är något jag har dragit mig för..men jag tittar in då o då..håller koll på er..så ni sköter er…så ni inte hoppar på hans hoj o dra iväg på något skoj..hi hi
Välkommen hit.
¤69 Tackar Ina123 :)