ang. barska ord...
En del har kanske upplevt mina inlägg igår som lite barska, hårda, eller kanske rent av elaka…
Ja…det kan tyckas hårt, att säga NEJ du är inte medial….men är det inte bättre att säga det direkt och rakt istället för att linda in det i en massa kansken…
Det är ju faktiskt en ganska bra hjälp att bromsa nnan det är för sent…
Detta skrivet p.g.a ett par mail jag fått…..men jag är en sådan som antingen säger saker rakt ut eller håller käf..n.
Kram till alla!
B
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Vilken tråd gäller det?
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

0# Jag har aldrig på de elva år jag kännt dig upplevt dig som elak. Att vara rak är en annan sak. Ha det gott käre vän för nu loggar jag in hos john blund strax…
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
Det finns flera här som är lite barska och hårda i tonen. Jag kan nog också vara det.
Jag tycker att när sajtvärden eller Medarbetare säger till, då får man lyssna och tänka efter lite.
Annars har vi ju alla olika åsikter och man kan inte gå omkring på tå för alla, eftersom vissa är totalt överkänsliga. Så är det i livet. 

#1…. trådarna igår om "är jag medial" och en till….liknande…
?? Barsk…..

Ok bry dig inte om dom mailen. Du har rätt i det du skriver om, att linda in saker är inte alltid det rätta, många gånger är det bättre att säga det rakt ut för det är ju det man lär sig av. Men sen finns det många som har svårt att ta det på det sätt man önskar och då får man ibland förklara mer hur man menar osv. Men i det här fallet så tycker jag att du inte ska bry dig om ifall det var rätt eller fel. Barskt tyckte jag inte att det var heller.
Elisabeth

barsk…ett härligt ord egentligen….en vacker kvinna kallade mig "barkbjörn" en gång…lite gulligt , men jag tänker på det när jag hör ordet barsk….*S*
Nej jag kan kanske kännas som att vara lite för rättfram ibland….men det är så jag är….men tycker att det är bättre att förklara det så här än att hålla på med mailväxlingar till de personer som tyckte jag var en sktstövel för att jag inte strök med håren…..*S*

Druiden, om du är barsk är jag brutal.

#8…LOL…okej då…hahaha

2 hemska män på sajten!!! Bäst man passar sig nu för vad man skriver 
Elisabeth

..även mjuka små prästinnor kan viska ljuva sanningar med len röst….
Tsihihihi!

***skratt***……åja hemsk är jag inte….fast njae…jag fick ju byta ut badrumsspegeln mot polerat rostfritt….men det är för att jag är så jä**a morronful….hahaha
iiiiiiiii va rädd man blir…………..
Barsk, Brutal, många B:n blir det

Skogskraft o jag ska starta klubb….Barska brutala bediala bän bed orbfritt boende….

Nog äre lite mångalenskap i luften alltid! Gonatt allihop, tack för att ni finns! Ta vara på helgen!
//Maud aka Lionadh aka Moonbeam
Love you, Starman!

Your killing me! ROFL

Starman says…nighty night…Moonbeam….haha

Orbfritt boende… Kan jag få ett rollspel? För nu får jag spel….

*skrattar läppen av mig* 
Yes sir, we have NO ORBS!