OT- FARFAR! NEJ x(
Det får inte vara saant :( Det ringde jämnt nyss! Jag hörde först inget men sen hörde jag farfars(Tror Jag) röst han viska nästan och sa med ynklig röst: håll i mej! Sen La Jag på Blev Jätte rädd
Hoppas det inte hänt nått :(

Var det din farfar som ringde? Varför la du på i så fall? Mitt råd är att du ringer till honom.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

1# vet inte numret x/ och fick liksom Panik..

Men fråga dina föräldrar eller någon annan som vet.
Elisabeth

Det var inte farfar men det LÄT som Farfar Ingen kan prata som han.. Gud x-x
Det låter konstigtt

Vill nån ringa det var det tele numret.. pS: NUmret finns inte.
Det är inte tillåtet att skriva ut telefonnummer så jag har raderat det. //Elisabeth

Lever din farfar då??

6# ja..

Finns det ingen annan som har hans telefonnummer. Du måste bara ringa honom.
Dina föräldrar måste ju ha telefonnumret fråga dem om de inte kan ringa åt dig

Men varför blev du rädd? Det är ju din farfar..och han lever så varför denna rädsla? Uppenbarligen så ville han något med sitt samtal..!
Åsa
Undrar om någon skojar lite med oss?

Tittade på Jennies profil nyss, och flickan är 11 år.
Då kanske man kan få reagera lite omoget..

Jag skojar inte x/ det är sant! Jag lovar! Det lät som farfar! SKyll er själv om ni inte tror mej! x<

Det är säkert din farfar, vännen, men har någon i din familj ringt upp honom ännu? Ni ska nog kolla upp hur han mår!

Om min son som är nästan lika gammal som dig hade upplevt det du berättar, då hade han ju sagt till mig och bett mig ringa om han inte skulle ha numret själv. Så skulle dom flesta reagera om man blir så rädd att det kan ha hänt något. Så därför tvivlar man faktiskt på din berättelse. Det är nu 3 timmar sen och tydligen så har du fortfarande inte frågat??
Elisabeth
Ja, hade jag varit 11 och inte fått tag på min släkting så hade jag inte suttit och surfat på nätet iallafall… 

Jag kanske bara tyckte de lät som farfar jag vet inte Men Jag Ljuger INTe varför ljuga!

#17 Nej jag hoppas verkligen inte att du ljuger om sånt här för det är ju inte roligt precis. Men jag hoppas att du förstår varför vi tvekar? Det är snart 4 timmar sen och du har ju tydligen inte kollat det med varken din farfar eller dina föräldrar ännu, DET får mig att undra eftersom du verkade så rädd att det har hänt farfar något, då frågar man ju vanligtvis och inte bara låter det vara. När man upplever nåt sånt så tar man ju reda på vad det var för något.
Elisabeth

Jag är lugn nu men hadde panik förut när jag skrev…
Skulle Aldrig skoja om nån sån här sak! Usch man ska inte skoja om döden! Förstår att det inte Var Farfar som ringde. Säkert nån som ville busringa och skoja med mej.
Det är inte helt omöjligt att du misstog dig på vad mannen sa.Du kanske helt enkelt hörde fel i telefonen, och det kan ju ha varit någon annan man än din farfar. Röster förvrängs väldigt i telefon. ibland känner man inte alls igen vem som ringer om dom inte berättar namnet.