Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: healing
Läst 770 ggr
nennae
0

frågvis igen ang healing

funderar lite på healing kan vem som helst lära sej det och kan man i såfall använda det på sej själv, el är det endast vissa som har den gåvan? sköt om er allihopa!!

[Hellas]
0

Hej!

Roligt att du är nyfiken på healing.
Min rekomendation är att du går in på siten för Healing som finns här på iFokus.

Lycka till med din utveckling

tarotlasse
0

Ja visst alla kan heala och alla ger healing.

Healing är kärlek och lindrande som vi kan ge våra medmäniskor och oss själva.

Var gör du när du  slagit dig på tummen med hammaren.

Jo det första säger man aj så förargilgt sedan så lägger man den andra handen på den ömmande tummen för att lindra.

Det är healing samma sak när ens barn slår sig man tröstar blåser och lägger sin hand på det onda detta är också healing.

Både Healing och medialitet är ngt vi alla har inom oss och inget som är en speciell gåva för vissa.

Lasse

nennae
0

tack för svaren!!

TantAlma
0

Jag trodde inte att jag hade det förns jag helt enkelt bad om hjälp att skicka. Mina händer blev varma och jag kände hur det rotera energier inom mig. För varje gång jag nu provar att ge, lägger jag märke till något nytt som sker. Men man får inte glömma att tacka för det.

Brokenfether
0

Jag har problem med att fokusera på att se ljuset som ska strömma ner genom huvud chakrat och ut i armarna och händerna.

Måste man kunna "se" detta ljus för att det ska fungera med healingen på sig själv? Har lyckats en gång och då riktigt kände jag hur det strömmade kraft från mina händer till en punkt jag ville ha healing till. En otroligt häftig upplevelse och smärtan jag hade innan på i kroppen,försvann.

Jag tänker att jag går fram till en stege och klättrar upp och öppnar en lucka…massor med vitt ljus strömmar ner från luckan,men sen…poff tänker jag på annat igen….blir så förb….på detta.

Ibland händer det att jag upplever ett jätteljus,som en strålkastare med heljus mitt i ansiktet,men det försvinner på 1 sek.Vad betyder detta fenomen?

Hur kan jag lättast komma i fokus så jag får uppleva denna healing som jag lyckades med en gång?

Mvh /B