Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: foton
Läst 3137 ggr
babsan
0

Spök katt !!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hejsan :)

fick värsta läskiga bilden på min snart 11 åriga katt, man ser igenom honom =S

den är inte redigerad eller nåt, jag undrar oxå vad det kan vara längs ner på bilden ?!

tycker det är jätteläskigt då vi har, eller iaf hade en ande här hemma =O

Elisabeth-J
0

Det var en märklig bild?! Förvånad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

babsan
0

ja det tkr jag oxå =/ väldigt läskigt, me tanke på vad som pågick i vårat hus förut så är det ännu läskigare =S

YvonneW
0

Är det mönster i golvet som syns igenom?

Snabster
0

Läskigt! Har det aldrig hänt något liknande när du fotat nåt på någon annan plats/ställe?

Magi-cat
0

dubbelexponering kallades sånt förr Glad

Men det kanske inte finns sånt med digitalkameror?

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

melia
0

vad är dom där vita strecken för nåt?

Tsarina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan, Babsan är min kompis och det vita strecken är från mattan. Jag tror hon mer menade på det där vita strecket framför kattens tass. På bilden har jag ringat in.

Maryissa
0

Jag har fått en liknande bild en gång med min kisse på mattan, och jag det var nog ljuset eller blixten som gjorde det.
men fotot blev jätte-roligt för hon blev också som genomskinlig mot mattan.
När jag hittar det ska jag visa det.

babsan
0

ja det vita strecken är i mattan som Tsarina säger, men jag tycker dte är lite läskigt med det beige som hon ringade in, lite häftigt att han blev spökaktig oxå, men det beige har jag ingen aning om vad det är, vi hade inget beiget i rummet, jag hade svarta strumpor när bilden togs.

Tsarina
0

*putt

lostinspace
0

Ibland när man har en katt i röresle kan de se genomskillniga ut.

Pirone
0

det blir sådär när man har för lång exponmeringstid/ dåligt ljus

FannyVAnton
0

läskigt

PunkFisk
0

Det blir sådär när man tar foton i dåligt ljus plus att katten kanske rör på sig

BranDuir
0

numera heter det inte dubbelexponering…..det är MSexponering X2….licens kan köpas från pyttemjuk fönster…för $49.95 om du betalar med visa…..

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Ogna
0

#15 ASG

KuroTenshi
0

hahaha. Det där var en läskig kattrumpa! Förvånad

tarotlasse
0

Inga konstiga saker på den bilden det har sin naturliga förklaring.

Bilden är tagen på lång slutartid så det som rör sig förflyttar sig och då kan man få denna effekten.

Hade du däremot använt blixten så hade du inte fått denna effekt utan då hade katten varit skarp.

man kan även få denna effekt om man har blixt genom att man då ställer om slutartiden när man använder blixt och då kan man få välduígt häftiga effekter.

Men då måste man ha en kamera där man kan ställa in slutartiden manuellt. 

Dagens enklare digitala kompakt kameror kan du inte välja slutar tid och har man inte blixten  påkopplad så anpassar sig slutartiden automatiskt till en längre tid.

Lasse