Hur går det med kärleken SEV?
*skratt* Ja, jag vill inte heller bli piskad…e inte min grej liksom…hähä….
#2 Nä,din grej vet ju jag vad den är…ASG ..det börjar på C 

#2 - nej du piskar nog hellre? 

#1 Det går åt pipan, ingen vill ha mig, å du har ju fått grejerna så…. ha ha ha
SEV 

Är det sex på gång?
Ja, vad händer här??????
#3 Börjar på C?? Nu e jag nog trög….
#4 Neeeee….hahaha…..

#5 - Grejerna? Jaha, du tänker på "samlingen"
Kan lugna dig med att de är helt ouppackade (förutom en för män som vi hade vansinnigt roligt åt, men det är barnförbjudet så det kan jag inte berätta här…) 

Vilka grejer SEV? Är det något dödligt virus hon fått? Haahhha!
#8 Men bybo..har du glömt…cupp…sen vet du resten…
Jaha, är det interntråd nu??? *skrattar* jag fattar ingenting alls men det är väl inte meningen heller……..

Fasen, jag borde ha en kvinna som slutat få grejerna, dom blir ju på smällen av att tvätta mina fillingar ju!
SEV 

Tramstrådar är roliga, he he. Fattar ju ingenting, som vanligt steget efter…
?
#11 Jaaa!! Nu hänger jag med….suuuuga hahaha

Happy: klart du ska va me å trams. Fattar man nåt så ere ju inge trams *ler*
Bjarvamor: Grejorna är ett lite finare namn för MENS!
Broken: Ja tjejerna blir som tokiga när ja säger min romantiska salva. Fast konstigt nog blir en del så vilda så man får på måppo, Du vet, ja e ju en tjejmagnet, he he
SEV 

# 13 Eller så blir du pappa av att du tvättar hennes trosor!
?
#16 Där satt den…
#17 OK! Tror dig…hehehe… fast då har du ju inga problem att skaffa fruntimmer,snarare att välja ut ett…eller du kanske kör med grupp kram…
Man kan läsa om en behandling inne på Alternativbehandlingar..Cupping eller vad det hette..och den stackars tråden blev lite ot dårå….

#19 ASG* du fattar galoppen ser jag äahhahahaha
Grupp.. då e jag med på finska heter det typ crupp eller nåt :p

#13 - Jaså du kallar mens för grejorna? Det var inte de grejorna som jag menade… ;)
Men Pia, blev inte kvällen till belåtenhet?? själv har jag tvättat bort bajs hela kvällen…..kunde inte ta mig till demon med bajs aura!!! *skrattar*

#18 Ja kanske det, hmm, funderar…… Nä, ve å fasa, ja har en verktygslåda å använder en tång då.
Men å andra sidan har jag inte det problemet, tjejerna lyser med sin frånvaro här hemma.
Nu har jag snyggat till å lagt golv å måla å allt va ja gjortm så nu kan man ju börja bjuda hem tjejor. Kolla själva. Ja har fanimej byggt en liten trappa åxå.
SEV 

SEV! Gå till baka och titta vad jag skrev egentligen! Göm dig inte nu!! hiiii
#25 Joråå, kvällen har varit bra och trevlig..och så slapp jag ju tvätta bort bajs huhuhu…
mm bajs, inte min grejj riktigt, den cruppen inget för denna kille

Har inte sett tråden på alternativbehandlingar men misstänker att den har handlat antingen om menssvampen eller menskoppen (?)
Nääää den "cruppen" kruppen är inget för denna tjej heller……
#29 *fniss* ojojojoj….
#32 Madre Mia Bybo..hur ska vi ta oss ur det här!!

Såg ju fint ut, men var är trappan?

Bjarvmor, ja sa ju ja tvätta trosor, men plockar me tång. Ja kan ju inte bli pappa av det, Ja e pappa till mycke här på jorden, men bara tre barn *ha ha ha*
Äsch, ja tramsar till det så inte ens jag fattar va ja pratar om
SEV 
#33 Har ingen aaaning hahaha
ujuj ?

Bjarvamor: I köket upp till hallen BLINNSTYRE!
SEV 
#36 Och VAR är sängen???

Förresten, trappan e i köket ner från hallen
ha ha ha ha
SEV 
för att förvirra de stackarna lite mer så handlar det om cupping dvs koppning dvs sugning fast av bindväven fast det kan man ju göra i grupp iofs
#42 *gapskrattar*
#42 Tack för det korseett..
BYBOOOOO,vi är räddade…
Ja, det är möjligt att man kan göra i grupp…….har bara lite svårt att få en bild av hur det ska gå till…..Haru kanske en?????
#44 Jaaaaa, jag såg det…pjuh!! När korsett pratar låter det iaf mera rumsrent…ja, utom det där i grupp kanske hahaha TACK korsetten :-)
#45 Jag ser en grupp runt en person med sina vaskrensare i högsta hugg….sug..sug..
#47 *fnissar* Eller ett gäng mongoler i högsta hugg…(sug)
Menar du såna sugtrattar med käpp???

Sängen, säng? Vem fasen har säng?
Ler, troru ja tänker visa mitt sovrum, som ja tapetserat med ……. gissa de ni ha ha ha
Nä, sovrummet å vardagsrummet e inte tillbyggt, jag byggde en "låda" utanför mitt uthus, likt i carporten i anslutning till ingången till uthuset, så jag fick ett par rum till, våtrum å så. vatten avlopp å sånt fanns inte i uthuset förut., uthuset hade två typ rum, nu har det blivit en liten villa med vvs å allt.
SEV 

Suga bindväv? 
Sug ? grupp ? koppar? ----->Ogna känner mysfaktorn stiger :)

#36 Du sa att hon kunde bli med barn av att tvätta dina kalsonger! Då sa jag att du kan bli pappa av att tvätta hennes trosor! Så nu förstår jag varför du har tre barn! Hon har alltså tvättat dina kalsonger tre gånger! Hhahahah!
#51 #52 *skrattar så jag storknar* oojojojujuj…
#48 Jag ser en MOngol och en Bybo…hahaha
SEV!!! Var är sängen din…du är väl inte typen som sover med huvet på skärbrädan?? 

#50 - Du är jätteduktig!

Va ere för dammsugarfe ni gör reklam för tjejer?
SEV 

#52 felstavat! det bör stå sug? grupp? kroppar? hehehehehe
Ophs…du skrev det samtidigt..nåväl..
#57 *tror jag trillar av stolen* Nu vaknade du till!! ;-)
#59 HAHAHA…nu är dom riktigt intresserade här…
#61 är det inte dax du förklara vad Bybos cupping är för nåt…ASG…kultursugen….ASG
#59 :-D

Brajvamor, ja, jag har vaknat utan fillingar tre gånger. he he
Celia Tack, allt för dig min vän 
Broken: Jag köpte en bäddsoffa, för jag hade använt uthuset till förråd. Sovrumsdelen blev proppad då jag flyttade in i uthuset när stora huset brunnit upp. Därför har jag ingen säng, utan en bäddsoffa.
Men va inte orolig, du får plats åxå. *flinar*
Det finns en extrasäng under soffan alltså,…hmm, som man kan dra fram 
SEV

dra fram.. nu e jag med .. ??? tror jag
#65 så när du är färdig med broken kör du bara inhenne under soffan igen.. praktiskt!
#65 Fy fabian va du är omtänksam
…Vem ska mer sova över då?? 
#66 Vilken bild!!! wow! :-)

Förlåt SEV, du menar att du byggt ett trappsteg? Det kallar inte jag för trappa! Men de e ju klart du e ju en stockholmare och jag e ju en norrlennining!
Och jag har ju hört på radio att de sägs att stockholmare har svårt för trappor!
#68 Vabehar!!!
Färdig med Broken???
Köra in under sängen igen!!!
Jag är väl ingen uppblåsbar sak heller…
Men jag kan blåsa upp ballonger…o saker..
Kan göra dom mindre oxå!!!
#66 Vilken fruktansvärt äcklig bild!!!
Mår lite illa här…hur är det med dig Bybo???

#69 Alla andar… andra menar jag ha ha ha
Förmodligen är den bara kuriosa, har aldrig provat den. Hmm,
SEV

Tro mig, det finns äckligare bilder… (av samma fenomen)
#73 jag håller mig nog till mongoler ;-)
#74 Låter ju bra det…jag är energitjuv av värme nämligen..
Sover du stående nu då ??(inget snusk om jag får be) 
#76 Det gör du rätt i..blir säkert samma effekt!

Tack för idén korseett
#71 Ja, ETT trappsteg, men ett jäkla fint sådant, så de så! Men utifrån å IN i hallen ere TVÅ trappsteg, så därför har jag byggt TRE trappsteg, men eftersom man kan gå i MINA TRAPPOR åt BÅDA hållen så ere SEX, å sex e bra *hi hi*
Åså e jag född i GÄLLIVARE, så stockholmare-trapp-syndrom har ja inte
SEV 
#79 ASG

Broken: Nä, jag bäddar ut den övre bädden i bäddsoffan SÅKLART!
Men var lugn, den sovplatsen är bred åxå kanske som en 105-säng,, så du får plats.
SEV 

Ni är helt galna! Bilden visar ju hur man gör för att suuuga ut männens idiotiska inbilskhet! Sedan tar vissa av oss kvinnor denna gryniga massa och tillverkar riktigt nyttiga saker av! Gissa vad vi gör?

Vars tog alla kuliga tjejer vägen?
SEV 
#82 *nyfiken som tusan* Vad gör vi??
#81 Ja,det blir nog bra med det SEV…är inte så kräsen,bara jag får sova vågrätt…och vi tar väl skafötters ställningen..

Bjarvamor: Du sa det ju själv,,,, tillverkar saker.
SEV
#82 Lerduvor till skytteföreningen kanske??

Dildos!

#85 Finns det någon annan?
SEV
Hudkräm?

#89 Finns många SEV…

Vad menar du?
Jag är ju här! I alla fall en minut tll! Haaa! Du kanske skrämde bort dom andra? Hoo, hii! God natt!

#93 Jaha, ja jag har ingen aning, jag sover då, så jag har inte kollat! hehe
SEV

Ha en riktigt godnatt bjarvamor och alla andra. Nu knyter jag mig också… Nattikramar till alla! Cecilia
Säger oxå gonatt till alla nu…ska titta lite tv..har jag tur så kommer Magnum snart…
hörs imorn….*kram*

Natti natti ni som ska sova. Ja ska trams lite till
SEV
Natti natt Bjarva och Cillan !!
#99 OCH Broken..

Aaaah..men jag trodde su skulle uggla!! *skratt* Och sov gott Broken OCH alla ni som ska sova!! Nu börjar snart Övernaturliga Fenomen på discovery ( repriser) brukar kännas obehagligt att kolla på..men ibland gör jag det….

#102 Tack!
Framför tv:n ja…men jag loggar ur här.Kanske jag oxå tittar på andarna…nåt blir det..men först..UT med hunden..
Gonatt..Kramen

Jaha, då ere ju lika bra ja går å trynar åxå, när nu Celia går å sover.
Gonatt på er å tack för lite trams
SEV 
God Natt ALLA ..Krami/ Pia
Go natt Go morgon

(Jag tror SEV är lite i tramsigaste laget när det gäller celia)???? HIiii. Bara mellen datorn och mig ! Nu sover alla så då kan jag säga det! Hiii!

Ja, det kanske blev lite för tramsigt där ett tag, men nu ere en ny dag å ingen vet vad den här dagen har i beredskap för oss.
Ha en bra dag allihopa
SEV 

#108 - ja vad hände här efter min utloggning?! ;) *puss på er*
Önskar er alla en helt underbart fantastisk fredag!
Kram, Cecilia