Blev de kvar?
Har suttit här och väntat på rapport från Bybo och Thinka hela kvällen… Var är ni?! Jag och alla andra vill ju höra hur det gick :)
Hoppas att ni drack mycket vatten (glömde det tipset), för annars blev det huvudvärk, tablett och sängen direkt när ni kom hem…
Ser fram emot era berättelser imorgon, för ni blev väl inte kvar hos andarna?
Kram, Cecilia

Ja e åxå lite nyfiken på kommentarer från dom
SEV 
Jaaaag har kommit hem för typ en halvtimma sen!! :-D

#2 - Oh där är du ju!!! Orkar du berätta något nu? *snälla liiiite* 

Bra Bybo, då vet vi att du e hemma.
?
SEV 
Jo hemkommen från en trevlig kväll, även om jag eller någon i mitt sällskap inte fick något budskap.
Den första jag möter då jag kliver ur bilen är Jill…Gissa vad hon gör? RÖKER!! Ja just ja, hon är ju ett medium…hähähä…
Tänkte bra, då ska jag passa på att hälsa från Cillan ( Celia) men innan jag hinner göra det så säger Jilla att hon känner igen mig så väl…HUPP…jag har aldrig träffat henne…Sen hälsar jag iaf från C och J hälsar så gott tillbaka. Även Marina hälsar tillbaka Celia..och hon riktigt sken upp :-)
När väl Jill kliver in på "banan" känner jag svala vindar som far omkring i det förövrigt skitvarma rummet…Och så ser jag att det liksom lyser runt Jill, och allra helst över skallen på henne.
Det kom flera budskap, men många kunde inte känna igen sig i beskrivningarna av de "döda" och många verkade inte alls tacksamma att få nåt budskap…men de kanske blev chockade.
Lite tråkigt så klart att jag inte fick något budskap, men det fanns väl dem som behövde det bättre….
Efter en god kaffe och rökpaus…men snuspaus för Pia som gillar att hänga ute med rökarna ;-) fortsätter Jill att dra biljettnr som hon läser av med psykometri och lite hjälp av sin Kines…hon drar även Änlakort och läser…Detta tyckte jag var intressantaste på hela kvällen…och kul att flera fick ta del av kvällen på ett mer kännbart sätt :-) Sedan avslutade Jill med en frågestund.
I sort var kvällen bra..men den var nog ingen av höjdarkvällarna…tror jag…
KRAM/ Pia

#5 - Åh jag hade hoppats på en länk till dig
Nåja, det verkar ha varit en trevlig kväll ändå… Var det många på plats där?
Vet inte om du tänkte på det när du var uppslukad av Jills aura, men såg du även hur hennes ögon förändrades? Spännande!
Tack för framförandet av hälsningarna. Nu får jag sluta att hälsa, för snart tror de att jag förföljer dem. Känner andra som hälsade i Göteborg den 8:e så nu får jag lägga band på mig
Men de var ju så trevliga att man inte kan glömma dem 
Kram, Cecilia
#6 Jooo, så klart att jag kollade hennes ögon mycket…men de är ifs väldigt framträdande även i vanliga fall….
Jo, dem är trevliga :-) Och kvällen var bra, och synd att inte få nån hälsning…:-/ Jag är ju så rackig att jag vill ha bevis, Tecken, bevis…*S*….Andevärlden blir väl förnärmad på mig….
Krami

Nej då jag blev inte heller kvar! börjar med att berätta att jag träffade Rosmarin90! Såg henne ganska så snart vi satt oss, vi kom inte in så tidigt som vi trodde, men hann byta ett par ord med henne i pausen. Jag fick ingen som kom till mig och inte väninnan heller. Jag blev lite besviken, säger som Bybo jag vill ha bevis. Om inte annat så hade jag hoppats att väninnan skulle få. Men hur som helst tyckte jag om Mia, fascinerades av hennes sätt att måla, hon är "grymt" duktig. Väninnan hade mycket funderingar och frågor i bilen hem. Det hände en märklig sak i bilen, jag fick in samma sak som förra veckan… stor tekopp, staty i ett fönster, röd vintät jacka byxben och knappnålar. Väninnan kände igen det direkt. Personen är inte avliden utan jag var tvungen att säga att väninnan skulle åka att hälsa på/ta kontakt.