Hur förbereder...
Hur förbereder jag mig inför seansen som jag ska gå på ikväll. Det blir ju min första riktiga seans. Jag tycker att det ska bli himmla intressant väninnan med förrästen hon ringde mig igår kväll och frågade hur det går till osv.
Du behöver inte göra så mycket, tänk bara på att inte sitta och önska för mycket på en speciell kontakt för då blockerar du dig. Var öppen och avslappnad bara och sitt inte och vänta på en kontakt. Att vara glad och positiv brukar underlätta kontakten.
Så gör något som får dig på bra humör innan…. kan vara ett litet tips *blink*

Om du vill få besök så kan du be den/dom att du ska få budskap ikväll. Sen släpper du tanken och går dit med öppna sinnen och inte för höga förväntningar på kontakt. Då är det lättast för mediumet att nå dina nära i andevärlden. Säg till dom att dom hänger med dig dit :)
Önskar dig lycka till ikväll!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Ja precis du kan be dina anhöriga att komma, men släpp det sen.

Som happy skriver, var glad, glädjen sprider positiv energi 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Okej, då ska jag vidare befodra min önskan i meditationen idag och sen släpper jag det hela och så får vi se vad som händer ikväll
Ja, lycka till ikväll!

Lycka till ikväll. Berätta gärna hur seansen va.

lycka till thinka..måste bara få säga det är ett tv.klipp dom vissar..ja reklam…där finns en tjej..som är på kanerval med utstyrsel med fjädrar o fina kläder..stor fjäderskrudd på huvudet..varje gång jag ser detta eller denna tjej..så får jag upp dig thinka på näthinnan..synd att detta vissas så fort..hoppas på att det blir stillbild där någon gång så jag verkligen få se tjejen ordentligt…men utseendet påminner om dig..thinka

Thihi vad säger du Drutten!!!
Nu måste jag ju låta bli att zappa bort reklamen, när jag tittar på tv.

jag ska kolla villken kanal det är på…tror det är på 4+…men kollar upp sen…kram

Åh vad spännande, jag önskar er all lycka till ikväll :)
Behåll de platser som ni först sätter er på, byt inte! Detta är mitt råd inför kvällen. De andra har redan tagit upp vad ni behöver :)
Kram, Cecilia
Vad bra att du frågade Thinka! :-) Jag ska ju på min första i kväll jag också…och funderade lite …S*….
Jag ska på ett "föredrag" med Jill P. Och det känns mycket bra…
Lycka till till dig och Kram/ Pia
Lycka till ikväll Thinka & Bybo

#12 - Åh bybo, du kan väl hälsa Marina och Jill från "Cillan" om du får tillfälle efteråt? Jag tänker på dem ofta och ikväll ska jag tänka på dig :)
Kram, Cecilia

Jag säger oxå lycka till…ni kommer att få en helt underbar kväll, båda två, det är jag säker på. Kramisar….

#0 - Ska du på samma Thinka (som bybo)? Ska tänka på dig också :) Hoppas att ni får en oförglömlig kväll!
Kram, Cecilia
#14 Jag ska hälsa från dig, om jag får tillfälle dårå..:-D Tack #13 #14 och #15 *glad*

lyckat till du med bybo

#16 nej vi ska inte på samma. Jag ska på Mia.J
#18 Tack Druttis :-D

Ja just ja Bybo, lycka till ikväll!!!
#21 Tack snälla..Och du med!!!!