Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 514 ggr
Spiritus
0

Ny och "grön".

Hej alla. 

Fick tips om denna sida av en vän, och genom att jag slukar allt med stor intresse så var detta ett perfekt forum för mig.

En presentation kan ju passaFlört Jag heter Maria, kallas för Misan. Är 42 år och är gift och har 4 underbara barn. 

Vi bor utanför Eksjö i ett litet samhälle.

Jag hoppas att detta forum ska kunna ge mig mycket intressant att höra och se.

Vibeka
0

Välkommen till oss på ÖN Glad

signemo
0

Välkommen SpiritusGlad .Är själv rätt ny och trivs jättebra

Var rädda om varandra

Morsan1
0

Välkommen Misan till oss! Hoppas du kommer hitta massa skoj och nyttigt!

Kramisar Morsan Åsa

EwaKristina
0

Välkommen!

Elisabeth-J
0

Välkommen hit!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

drutten53
0

välkommen in i gänget…här är det både skratt gråt humor sorg..men mest OT ploj…nej vännen..här på forumet är det mycket intressanta frågor..o svar..härkan man dela sina meningar med varandra..så välkommen in..kram

Spiritus
0

Tusen tack för ert välkomnande. Är säker på att jag kommer att trivas, jag vill veta så mycket och är öppen för allt även om jag inte har råkat ut för något speciellt. Hoppas att jag kan lära mig att öppna upp, är väl det man ska kunna. Fast jag kanske är för "ung och grön" är så längeFlört

Misan

Manni
0

Välkommen hit!

drutten53
0

småler…ja ung o grön..det var väl dock några år sen…grön var man dom första 15 år..sen var man ung..nu när man har kommit till min ålder ska man va glad att det är OCH..hi hi hi

Spiritus
0

Jag syftade på detta ämneFlört. Annars har jag kommit till den åldern när jag nästa bönar och ber att de ska fråga mig om legg på bolaget….*ler

drutten53
0

asgarv  jaså du har dom problemen med..blir sååå lesen i ögat att dom aldrig frågar mig om leg…men du vännen va är bolagt för något…asgrav..är det samma ställe där dom har massor av flaskor i skylten..eller är ja nu ute o cyklar igen..kram

Spiritus
0

drutten53, alldeles rätt ställe. Först är man i en ålder när man är livrädd att de ska fråga och sedan vänder det och då ber man nästan om det. Men inte sjutton frågar de mig inte…*suck.

Fast jag kan ju berätta att jag jobbat där för något år sedan. Och då skulle man ju fråga om legg. Kom in en söt tjej som jag hade svårt att placera åldern på så jag frågade. Och hon blev överlycklig, skulle hem och sryta för sin man. Hon var nämligen född -76. Är ju skönt när man kan glädja någon i alla fall.

Erika-A
0

Välkommen!

Playja
0

Hej å välkommen! 

Helleh
0

Välkommen in i värmen :)

Spiritus
0

Oh, tack ännu en gång för alla värmande välkomnanden.

drutten53
0

godmorgon..ja ibland kan det nog vara svårt att se ålder på folk…men det stod för ett tag sen om en 77-åring  som skulle köpa lättöl i butiken…då fråga dom efter legg..men han hade inget så det blev inga öl för mannen…kram  det kan oxå gå åt andra hållet med

wolfie
0

Hej och varmt välkommen hit!

maiya
0

Hej! Varmt välkommen hit.Glad

Brokenfether
0

Välkommen hit Skrattande

Happyspirit
0

Välkommen!Skrattande

Skogskraft
0

Välkommen.

Lionadh
0

Välkommen hit!

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Lantismamman
0

Välkommen hit Misan! Skoj att se att du blev medlem;-) Kramiz!!

Celia
0

Varmt välkommen :)

Ina123
0

Välkommen, jag är relativt ny här också, ha det fint Glad /Cathrine

SEViking
0

Välkommen

SEV Oskyldig

Pia-F
0