desperat läge
Min kära Ärja är med mig på mitt jobb varje dag. Men senaste halvåret har hon ändrat sig, hon är flämtig och gnällig och märkbart nervös. Det var i början bara när någon var på baksidan men nu är det hela dagarna. jag har försökt att fråga vad det är som är fel, men får inga riktiga svar. Så nu lägger jag ut en nytagen bild på henne och undrar om någon kan läsa henne?
tacksam för hjälp……

Har hon ont?Ta henne till veterinären
Håller med Susanne, ta med henne till veterinären. Jag får ont i benen och magen. Hon behöver bli undersökt.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Hunden mår definitivt inte bra. Håller med ovanstående. Veterinärbesök, det behöver inte kosta allt för mycket.
Jag vill också råda dig att gå till veterinär. Jag fick också en känsla i magen men tror det gäller lungorna och luftrören .

grejen är att hon har inga sådana här saker för sig hemma eller någon annan stanns, jag har fått för mig att det är hjärnspöken?men ska fundera på det ni har sagt för det stämmer faktiskt. magen har hon "alltid" problem med stressmage, det har vi kollat upp med veterinär.

Hur mår Matte då? Trivs du där eller känner du dig stressad och orolig på platsen?