OT ont
Idag har jag ont vä ben värst det bär knappt nu ikväll. Helgen har varit besvärlig vi har plockat ur gammla mormors stuga. kan ni tänka er på femtio år så har hon inte slängt en toa rulle ens! jag fick hem bla en över hundra år gammalbyrå med tillhörande spegel som ingen annan ville ha och som jag bara älskar. Jag visste iof att jag skulle få ont efter att ha varit med och hjälpt till att röja, mina leder är ju slut sen förrut. Men jag är så ennvis att jag biter ihop och donar ändå…kan ju inte sitta och titta på när andra jobbar. Om nån orkar kan ni gärna få sända mig en healande tanke ikväll så att jag fixar morgonens djurskötsel utan att behöva ta till kryckan.

Jag skickar healing till dig ikväll! Hoppas att du är bättre imorgon.
Kramar!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Självklart ska du få healing..inte kan du bl a mocka hängandes på en krycka heller…du ska få så du kan känna dig hyfsad efter skötseln också….
antiontkramar // Pia

Tack snälla ni! kram

Lägger på healing till dig….jombinera med kamfersalva så blir det riktigt bra
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

märkligt jag såg just en grön lysande boll, som passerade från hö till vä om mig. Ingen riktig boll utan "nåt" annat. kroppen känns varm. (jag har även bett andevärlden om healing nu i kväll när jag mediterat) och hög på värktabletter är jag inte tar en paraflexcomp ikväll när jag går och lägger mig, om det behövs.

druidenergi….hihi
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Ja druidenergi…. Krya på dig!
//Maud Lionadh
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Tack för healingen igår kväll! Jag har sovit som en stock och det utan värktabletter. Känner fortfarande av knäet lite men kan gå.

#8 - Druiden är fantastisk! :)