OT: Vackert!
Vilken vacker himmel det var idag! jag älskar när molnen blir rosa och lila. det känns magiskt och kanske lite övernaturligt!
och snart är det fullmåne också ser jag. Det bästa jag vet! Är det fler än jag som fashineras av den färgranna himlen? :)
Kunde inte låta bli att ta kort. *smile* det är ju så fint! ^^

mycket vacket o lugnande foto
# 1
visst är det? ^^ jag tycker himlen känns som tagen ur en målning. 
Åh…du har även snö :-) Jag älskar himlar i alla dess former!!
# 3 massor med snö! och halt som tusan är det. haha. ^^ har ni inte fått snö än runt om i Sverige?
Bor i Uppland…7 mil fr Uppsala ( kusten ) Inte en mm :-(
Vilken fantastisk bild du fångat, man bara njuter när man tittar på den, vill oxå ha lite snö snart

Vilken fin vinterbild jättevackert.Blir avundssjuk .för här har vi ingen snö alls.
När jag gick em promenaden med hundarna så hade månen kommit upp. Helt underbart! Vitt på backen, och månljuset som slänger skuggor i snön. Jag älskar att gå ut när månen lyser, och då gör det ingenting att vi saknar gatlysen där jag bor - vill inte ha några när månen visar sig. 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#8 huhu…Det ÄR ett av det bästa som finns…måne+ snö

Helt fantastiska färger på din bild..å jag älskar oxå när det blir så där magiskt på himlen. *ler*
Jopp! massor med snö här efter förra veckans "snöterror". Fick minst ½ meter på ett dygn… men det är säkert mer än hälften kvar. (Nynäshamnstrakten/sthlm).

Jättevackert.
#10 meeen plais, du bor ju söder om mig och tydligen vid kusten du med….*avis*

#12 Bor ca 70m från havet! Inte va avis. Har ont i ryggen.. nacken..armarna efter allt snöskottande *stön* ;0)

Underbar bild och härliga färger :)