Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 722 ggr
KuroTenshi
0

Mitt Sovrum..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag undrar om någon har tid och lust att ta en titt på mitt sovrum och berätta vad ni ser.
Jag fångar väldigt mycket Orber på foto i mitt lilla rum, och jag störs inte av det ärligt talat. Förutom orberna har jag sett, kännt och hört en hel del saker därinne, så jag vet att det inte är inbillning! 
Jag vill helt enkelt veta vem eller vilka som smyger runt i mitt sovrum! Visar två bilder, en från var sida om rummet. Vore väldigt tacksam om nån vill berätta vad de känner. ^^

(ber om ursäkt för röran! jag snabbtog korten nu!)

KuroTenshi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och den andra delen av rummet:

Denna kommentar har tagits bort.
drutten53
0

jag måste bara få säja jag tycker det var ett fint rum…kram

KuroTenshi
0

# 3 haha. tack så mycket. ^^ väldigt rörit just nu. väntar på att min sänggavel ska anlända, sen ska jag snygga till det lite. ;)

TantAlma
0

Om jag inte blivit helt galen har du en hel dels besök där i alla fall. Få se nu… om jag kan beskriva någon av alla ansikten?

Det blir en bra övning för mig i alla fall…… Som ni alla vet vid det här laget är jag inget medium….

Hundansikte, nu är jag inte så haj på alla raser men det ser ut att vara i form av en labrador.

En kvinna runt ansikte med rakt hår men endå i vågor , lugg till pannan och axel långt. ca 18-19 år Känns endå lite 80 tal kring henne.

Kvinna (ung )spetsigt ansikte, både näsa och haka. med stora ögon verkar ha svart uppsatt hår. med henne en kille högt hårfäste smalt ansikte med mjuka drag.

Det var ett par till men så svåra att beskriva. Jag är verkligen inte bra på att beskriva.

Helleh
0

Varken ser eller känner nåt, förutom att du har fina tapeter & bårder (8min dotter vill ha liknande) & att du har tv/vitrin/bokhyllan från Jysk som jag vill ha  *S*

KuroTenshi
0

# 5 så många? jösses! det visste jag inte. Du tror att de är från 80-talet? det måste jag kolla upp! Tack så mycket!

#6 valde tapeterna när jag var 11. dom känns lite barnsliga nu, så jag önskar jag fick göra om de. haha. ^^ men det är så mycket stök och bök, så jag får väl stå ut med stjärnor och solar ett taf till. ^^ och ja, tv-hyllan är från jysk! ^^ *reklam*

TantAlma
0

Det var på andra bilden jag fick upp det, det visar sig ansikten på väggen för mig.

KuroTenshi
0

# 8 intressant. får du fram något mer om personerna, eller ser du bara deras utseenden?

TantAlma
0

Ser bara ansikten. försöker rita och PM ar dig. Obs rita är inte min starka sida. Men som sagt det var en bra början att öva på.

KuroTenshi
0

# 10
Okej! ska bli spännande att se!