Övernatuligt
Vet när min farmor dog så kände hon på sig det och och ville att hennes barn skulle komma. När farmor somnade in stannade 2 klockor som pappas syskon hade på sig samt farmors klockan vid sängen? Varför gör den det? Tack för svar
Detta med klockor som stannar är vanligt efter vad jag hört genom åren. Även att den döende väntar in anhöriga, eller väljer att gå då ingen är där! Livet i sig är ju ett mysterium och döden detsamma. Alla våra frågor blir oftast bara tankar om just allt okänt. Förr sade de gamla- Människan spår, men Gud rår-. Människan undrar och letar Tecken, men Gud är den som har makten- betyder det väl? Jag har ingen förklaring bara lite tankar….Mvh/WL🤔
Jag har ofta undrat samma sak.
U R us
Då min pappa dog så sade han-detta är slutet- mina flickor, mammas namn två gånger, så såg han mot dörren på sjukhussalen. Sedan stängde han sina ögon som för att sova. Ganska ovanligt enligt personalen, då de brukar vara öppna.
Mamma sade pappa hämtar mig på sin dag, det gjorde han tydligen för de dog samma dag. Men 4 år emellan. Hur skulle detta kunna styras? Min syster och jag hörde det båda. Mycket är märkligt mellan himmel och jord…Mvh/WL