dina ögon finns, på två ställen,. ha. ha
Ja det blev lite tokigt där, men de kom med till sist iaf.. : ) Skulle vara kul om någon hade nån kommentar. Jättespännande…

Ser en frisk människa, som gillar naturen, promenader och som tar hand om sig själv, fast jag är nybörjare på detta.
Det känns som om du är mkt kunnig. Det kan också vara erfarenhet. Du har lätt för att överskåda saker, och stör dig inte på små detaljer. Du är ansvarstagande, vilket ibland kan gå över i att du verkar orolig och nojig.
Jag är en ren nybörjare, men det är ju kul att se om jag fick något rätt :)
Kul med någon som vågar sig på "mina ögon". Kan nog känna igen mig på en del av det som sagts. Lite spännande tycker jag..
Fler får gärna "tycka till".
En person som är flitig men lite slarvig. Ingen gourmet i köket. Inte speciellt modemedveten. Vill tro mer om sig själv än som är befogat. En person som saknar något, har hamnat i ett vakum, i ett mittemellanstadium i livet.

Ser en glad, utåtriktad, öppen person, frisk och klar i tankarna!
Jag känner bekymmer.. oro innobords och nervositet..

Det här är en sorts ögondiagnostik som är lite intressant tycker jag… är du ström, blomma, juvel eller skakare? Det finns mera att läsa om du googlar på rayid :-)
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Ok, det här var länge sen jag gjorde, kände för att köra igen på de här hoppfulla ögonen *ler*
Jag känner en Hoppfullhet när jag ser dina ögon. En känsla av att du har lätt til skratt och är ganska impulsiv som människa. Du har lätt för att se det positiva i saker, men är lite av en drömmare också.
Jag får också en känsla av hälsa som tex någon form av träning ev. som har med vatten att göra. Också faktiskt kräftans Tecken, som är mycket känslig och har ett gott minne, ibland lite svårt att släppa taget om saker *ler*
Analyserande tror jag att du är, mycket tankar, men att du försöker aktivt vända det till Positivt tänkande.
Som sagt en Hoppfull känsla får jag. Känns som du vet vad du vill och att du aktivt arbetar för att nå dina mål.
Ja lite om det jag fick upp…..
Tja ….Du verkar lite blyg. Lite försiktig med andra ord. Vågar inte släppa andra, speciellt karlar in till dig , utan en ordentlig kransning. Är fin att göra med , du kan lätt anpassa till olika situationer. Emotionel kärlek är högt när du väl släpper hämningarna. Innebär du kan nå glädjen i höjden. Fins en del självkontroll, inte så mycket för andra. Du har rena tankar som således innebär lycka.