Känslor
Hej,
Jag är jättenära att gå till ett medium som ska vara här i krokarna snart på en storseans. Både min mamma och pappa är döda och jag har inte varit den mest perfekta dottern då medan dom levde och nu efteråt.
Jag saknar dom otrolig men är så rädd att dom träder fram och säger att dom är besviken på mig..missnöjda..
Jag vill höra att dom älskar mig både nu och medan dom levde…men jag fasar för att få höra besvikelsen…
Jag tror jag skulle må bra av att få känna att jag inte är ensam, trots man barn djur så känns det "tomt" omkring mig..
Åsa, kluven till max

Om du vill få kontakt med dem är det bättre att gå på en privatsittning…en storseans ger mindre chans till att just du får kontakt, eftersom det är så många där….
Inte behöver du oroa dig för att de ska vara besvikna/missnöjda på/med dig….jag får känslan av att ni hade en fin kontakt medan de levde…..och vilka "barn" har aldrig gjort sina föräldrar besvikna. Jag har känt precis det samma som du,… själv skulle jag aldrig stått ut med att vara förälder till mig…. Jag har inte varit på seans utan använt pendel för att "se" om mamma fanns här hemma…..
Känner du dig mogen för att ta kontakt så gör det…verkar som om du skulle behöva det nu….Du kommer att bemötas med en massa kärlek…..

Hej och tack för ditt svar!
Mamma dog -84 och pappa -98, och det är inte förrän nu som jag känner att jag skulle "våga" vara med om ett möte. Och med våga menar jag att slippa få nattsömnen störd och kika efter spöken under sängen efter en seans ;.)
En arbetskamrat och jag började av en händelse att tala om medium över fikat på jobbet och hon berättade då att hon själv varit på seanser och var jättepositiv till det hela.
Samma eftermiddag sitter jag och min dotter i vardagsrummet och jag googlar på namnet på mediumet där min arbetskamrat varit. Satt och funderade på "är detta något för mig??"…i samma ögonblick så dunsar det till i fönsterrutan.
En liten fågel hade flugit in i fönstret och låg på trappen utanför alldeles vimmelkantig.
Visst det kan vara ett sammanträffande..men jag kände det om ett Tecken på att gå vidare och göra slag i saken..
/…åsa