TITTA VAD JAG HAR
Hej vänner..nu ni ska jag ditt på tisdag den 13/11…ska både bli kul och spännande att se denna person…har idag fått dessa…hoppas av hela mitt hjärta att jag får någon nära o kära som vill ge mig något medelande…hoppas kan man alltid göra…kommer sen att skriva här hur kvällen har varit…kram på er där ute
Va roligt drutten…erkänner att jag är avis…

Oj, wow…Terry…
Det kommer att bli jättebra 

jo du broken..har beställt dom tidigt i våras..men dom skicka dom till min gammla adress…så det blev verkligen strul med dom..har även ringt dit 3 gånger och fråga vart mina biljetter är…men till slut kom dom…har redan betalat in dom..så det blir att åka tidigt på tisdag..vill ha en bra plats..tänkte även kolla i slottet i örebro..för slottet ligger inte så långt ifrån..ska bli skitkul..kram
Åh..honom gillar jag…Vad kul!! Kram

Jätteroligt att du ska gå och se Terry i action. Du kommer att få en underbar kväll.

Nä,vad kul!!!!Nu blir jag riktigt avis !!
Förstår att du är uppspelt..
Han är min favvis gubbe…
Kram
jag blir jätte avis, tror att du får en bra upplevelse. Kram Cilla.

ja du…broken..själv har jag respekt för han..vet inte varför…men tror iallafall han är en go liten gubbe..som har hjärtat på rätta stället…kram
#9 Det tror jag med…
han har charm den gamle…
Kram
#9 #10 Jag har alltid känt, att jag vill krama om honom…
#11 Vet HUT! människa..och kontrollera dina hormoner….HAHAHAHA
#12 SSSSssss….men jag menar mer en sån där omhändartagar kram haha…skumt va? :-)
Mmm…

Han är verkligen skitmysig…
Drutten…spökar det i slottet du ska besöka?

Spännande kul att få höra hur det var´.

broken…det vet jag inte..hoppas att det finns något lite spöke som skrämmer derten ur min gubbe,,,hi hi..ska nog googgla om slottet..se om det finns några väsen där…kram
bybo..du ska då alltid ha hormonerna överst…kram
Åhhh vad kul för dig drutten!! Hoppas verkligen att du får dig en hälsning från din ängel :) Han är ju bara för bra Terry 
Har träffat Terry Evans ett par ggr…… han är riktigt duktig
Hoppas du får en hälsning från din ängel,Drutten

Jag har bott i Örebro och ja, det spökar på slottet 
Lycka till Drutten på seansen!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
OOOO!!!!! vad jag är avundsjuk på dej LYCKA TILL….. vad spännande……

Härligt drutten! Jag ska be för att det dyker upp en länk till sig, en alldeles speciell sådan 

hej vänner..satt och läste lite om örebros slott..jag nog spökare det allt..det går att ordna spökkväll oxå på slottet..googla får ni se..jag skrev spöken på örebros slott…kram
#24 Va fräsigt drutten…passa på att knäpp en bild på en sexig,lagom skir karl nu…så vi får se…

Jag har varit där på spökvandring 
Elisabeth

småler..ska försöka ta en bild åt dig broken..om man nu får komma in..vet ju inte om det är öppet för allmenheten nu..men får väl annars ta bilder på själva slottet..kan ju vara någon snygging i fönstret…vi kanske skulle ordna en spökkväll framöver där till sommaren kanske…kram..och E hur var spökkvällen..såg du något fick du uppleva något..kram

#27 Ja jag har sett andar på Örebro slott 
Elisabeth
Vad skoj!!! Jag hoppas jag ska var frisk till han kommer till Stockholm.

Härligt Druttis! Du kommer få en underbar kväll!
Jag har haft äran att se honom på storseans i Strängnäs och det var jättekul! Men jag tyckte det var störande med tolken. Även om jag naturligtvis förstår att den behövs.
Nästa gång du kommer hemåt Bettis då kan vi åka på spökjakt! Örebro slott, Ängsö slott osv…Ta lite av de godbitar som erbjuds i vår omnejd!

#30 Vi kan ta en slottsrunda i sommar :)
Elisabeth

du kommer att få en underbar kväll på seansen med Terry, blir lite avis faktiskt!

När kommer han till min byhåla tro?? 
#33 Ja det kan man undra…vi hade kanske kunnat åka dit ihop då,du o jag..sissan..

Oj så kul för dig o få träffa Terry!Du kommer o få en trevlig kväll!ja har oxå träffat han en gång..det var jätteskoj o givande!

Fuskigt.Men roligt för dig Druttfia…Det är du värd,hoppas ni får en trevlig kväll.

men galdra är du hemma..trillaren tår av att se dig och för mailet..kram ovad jag har tänkt på dig min vän

det finns en auktion på tradera just nu med två terry evans biljetter till sundsvall (?) (insåg just att det snarare var i närheten av sollefteå)
http://www.tradera.com/Terry_Evans_-auktion-50979509
skulle gärna gå jag med

Drutten gullplutta,tack.Ja jag är hemma och gästspelar innan cellgifterna.Trött som sjutton.Men måste in och läsa och skriva du vet.Tack-jag vet att du har tänkt på mig och det värmer så.Kram/Galdra

http://www.blocket.se/vi/14012863.htm?ca=11_s
1st biljett till örebro 13 nov
Hoppas att du får glädje av seansen med Terry Evans, drutten! Den 26 november är det min tur, för då ska jag äntligen få se Terry in "real life". Det ska bli såå spännande att få se honom "in action" så att säga. Kram Karin

hallå junetta..jaså då blir det din tur…ska bli dretkul att se han och höra han life…förbereder mig idag att sätta på vinterdäcken..sen blir den en lite stund med min ängel..innan jag åker..se om min ängel kommer…kram

Gud va roligt. Jag är mycket avis :)
jag vet inte om jag klarar av att gå på sånna där seanser och grejs :) Måste man synas om man är där ;)
För de skulle vara väldigt spännande.

"JAG BLIR SÅ AVUNDSJUK" Jag bara vet att jag måste få träffa den mannen i verkligheten. Han är ju bara för bra