OT Arv
Min son Robin ställde nyss en fråga till mig. Mamma ska du inte försöka se vem av alla medlemmar som ska få ärva Övernaturligt efter dig? Va, varför då? Jo, ifall du dör så finns ju inte den mer och då tror jag att många skulle få tråkigt.
*asgarvar* Är det någon som känner att dom vill ärva om något händer mig? 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
*fniss* Skriv testamente!

Kan tänka mig några jag INTE skulle vilja se som nya "ägare".
Nä, men en hel del passande åxå. Men, detta forum ÄR E.J. lixom ju 
Ha ha rar kille som tänker på oss. *s* Elisabeth, tala om för honom att du har ju fina Medarbetare. Inte sant?
Äh, du kan väl sköta ÖN från andra sidan, eller? 

#3 Robin vet vilka som är mina Medarbetare och Ewa är en av hans bästa kompisar 
Elisabeth

#5 Och Robin vet att jag ALDRIG skulle ta över ÖN!!Det är ditt Forum,och du ska fortsätta vara Sajtvärd!!Men jag försöker ju få Robin att konvertera vad gäller Hockeyn…

Ok, om jag dör då fortsätter jag att driva sajten från andevärlden men jag skulle kanske behöva någon som verktyg, någon som kan hjälpa mig att skriva, automatskrift 
Elisabeth
Du får lära upp oss på distanskursen :-)

#8 Självklart
Då är ni många som jag kan använda sen 
Elisabeth

#6 Ja du Ewa, när det talas hockey och vi talar i telefon, då ekar det på 2 ställen. Du i luren skriker MORA MORA!!!! Här i rummet skriker Robin MODO MODO!!!! Snacka om att man nästan blir döv av att höra er *asg* Ni kanske ska starta hockey.ifokus tillsammans?
Så när jag ska fokusera på automatskrift så ekar ju bara era lag i skallen 
Elisabeth

Mora, Modo? Nu har tråden tippat över till grava missuppfattningar…
DIF! DIF! DIF!
Hähä.

#10 *ASGARV*
#11 Ungarna är Djurgårdare,nåt måste ha slagit fel i deras uppväxt,haha