Det behövs så lite
Jag vill berätta om hur det lilla kan hjälpa så mycket.
En äldre kvinna kontaktade mig för att få hjälp med hennes hem som var hemsökt. Det hade spökat väldigt mycket hos henne länge och hon blev störd av dom hela tiden. Jag kunde inte åka dit och hjälpa till och sätter mig ner för att skriva ett brev till henne, sen går jag fram till mitt skåp och tar ut en kristallängel. Stannar upp och undrar varför jag ska ge bort min ängel! Jaja, nån mening är det väl eftersom jag tar fram den tänker jag. Jag skickar brevet och ängeln, efter några veckor hör hon av sig och berättar att sen hon fick brevet och ängeln så har det blivit lugnt hemma. Hon berättade att hennes mamma alltid hade lagt en ängel i hennes skolväska när hon var liten, ängeln skulle beskydda henne!
Ja det var nog hennes mamma som hjälpte till i det här fallet, hon ledde mig till ängeln och den lilla hjälpte så mycket! Det här är något som berör mig djupt och jag känner sån tacksamhet över att hjälpen kom på ett enkelt sätt men med väldigt stor betydelse för henne.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Helt säkert fick du hjälp med idén att ge henne ängeln. Med tanke på mamman och skolväskan. Helt klart *ler* ingen tvekan där inte.
Va, skönt att hon fick det lungt igen.

#1 Ja det här hände i somras och det är fortfarande lugnt. Hon är så glad och mår bra nu för dom som var hos henne var väldigt intensiva, hon hade det aldrig lugnt och det var jättejobbigt för henne.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

En underbar händelse! *blir alldeles varm och glad* :)
Vilken solskensberättelse! Utan tvekan kan jag nästan se hur dom puttar dig till skåpet där ängeln fanns. 
Skönt att det blev lugnt i huset!
Ibland kan det lilla göra underverk.En härlig berättelse
Låter så mysigt det där med en ängel…ska baske mig köpa mig en egen på måndag…och den ska stå här vid datorn och hålla koll så jag inte rusar iväg och hamnar i OT hela tiden..hehe..natti på er alla…Kram 

Jag fick gåshud över hela kroppen… *ler*
Den berättelsen var fin. Jag ger gärna bort änglar som jag gjort själv eller köpt i present,,, nu när jag sett dem och vad de kan göra.