Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 497 ggr
Tinnie
0

ÄNTLIGEN

Hej alla underbara goa människor.
Vill bara tala om för er att idag får jag komma hem från sjukhuset. Jag är så strålande glad och tycker det ska bli så skönt att få komma hem till normala rutiner och sina egna saker och framförallt till min underbara lilla familj som jag  har saknat mig blå efter emellanåt. Sitter just nu och väntar på att maken ska komma och hämta mig. Min mor kommer att vara hemma hos mig i eftermiddag så jag kommer inte att vara ensammen hemma iallafall.

Kram från en jätteglad Tinnie.

Elisabeth-J
0

Ohhh vad glad jag är att få veta att det har gått så bra till slut och att du får komma hem idag.

Kramar!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Vibeka
0

Såååååååå skönt för dig!! Hälsar dig välkommen hem!! Glad

Kramar

Skogskraft
0

Kul att höra, happy for you.

Bybo
0

Pjuh…vad härligt för dig att komma hem. Ta hand om dig nu och ta det lilla lugna…Kram

Pia-F
0

Skönt att höra/läsa……..// kramisar // Pia

Carina.S
0

Får man vara frågvis om varför du inte varit hemma??? Vad har hänt..Oskyldig Eller jag kanske bara inte kommer ihåg ifall du skrivit om det förut…Fot i munnnen

TantAlma
0

Välkommen hem, kul att få höra av dig igen! alltid skönt med sällskap. .-)

Thinka
0

Oh vad härligt men ta det lugnt .

Tinnie
0

Tack alla snälla ni som välkomnat mig hem. Jag kan bara säga att det är så skönt… jag har mina svärföräldrar här som hjälper till och tar hand om mycket. Svärfar tog mig på en kort promenad idag, helt i  min egen takt, jag var tvungen att stanna och vila men det var så skönt att bara få fylla lungorna med härlig klar vinterluft. Jag vilar massor, jag pysslar massor, jag umgås och kramas med min llilla älskling (Johanna) Umgås med familjen och bara är! I går gick jag och la mig samtidigt med Johanna vid 19.30 hon ville sova hos mig och det kunde jag ju inte neka henna. Vi låg och pratade en liten stund och så rätt som det är så säger hon "Mamma, jag ska krama dig hela natten." Jag blev så rörd för dessa ord. I morse när hon vaknade så säger hon "Förlåt att jag inte har kramat dig hela natten, men det gick inte mamma." Vad säger man?

shintaida
0

VÄLKOMMEN HEM, TINNIE!! *puss i pannan*

Ta det lugnt och kör med familjen *fniss*

Med Stjärnljus // Shintaida

zeretki
0

Skönt att allt gick bra!

drutten53
0

hej hopp min vän..välkommen hem..ta en dag i sänder..kram

Celia
0

Känslan av att bli utskriven och komma hem är något alldeles speciellt! Välkommen till hemmaplan och var rädd om dig :)

Kram, Cecilia

Tuva-Lena
0

Välkommen hem Tinnie! Det märks hur lättad du är, och vilken mysig liten dotter du har - som vill kramas hela natten. Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

[Hellas]
0

Välkommen tillbaka