H-T-A Upplevelser 15/11
Skriv gärna och berätta om era upplevelser efter kvällens healing 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Ett grönt sken som virvlar runt, sen kommer vitt sken . det kommer upp konturer av människor en del är änglar för jag ser vingar. Även gul färg kommer forsande. Känsla av trygghet, värme och kärlek. Bokstaven L vill vara med ochså en brun skänk . Det var något ur mina upplevelser.

hej vänner..jag kan inte..fryser så om min högra fot..den är iskall…sitter o masserar den…det börja för en stund sen..undrar om min vän galdra är på besök här hos mig….har aldrig känt denna kyla på foten…men om det är min vän..så är hos så jättevälkommen…kram..sänder en tanke till er..o galdra
Hej!
Jag är som vanligt klar väldigt snabbt, oftast när jag skickar healing så sker det med en enorm kraft, hela jag fylls med ljus, jag känner hur jag öppnar mig för att ta mot helande ljus som jag sedan kan skicka vidare. Det blir sprängfyllt, sedan är det bara att släppa på kranen :-).
Det kändes bra, alltid skönt att bara ge, man får tusen falld tillbaka och det stämmer, ljusänglarna fyllde på i massor så händerna är varma och känns nästan svullna.
Jag hade ett besök under tiden innanför näthinnan som jag är osäker på just nu.
Skogskraft, din lya behövde rensas ut, kanske en uppföljning ska borde göras ganska snart. Har du visualiserat en helande bubbla runt lägenheten som man gör på sig själv för att stänga ute energier. Det kan vara idé att göra det tror jag men det är ju min känsla! Jag skickar PM

Well jag kom hem runt 19, noterade att nu har grannpacket f-n gått in i hypermanoperiod eller nåt. Basdunk, klamp, slammer. Satte mig med ett onlinespel & försökte skärma av. När jag spelat mig trött loggar jag in här igen, ser denna tråd & glor undrande på klockan: 20:45! Men hurra, missat klockan 20 helt.
Kort därefter upptäcker jag dock att det enda som hörs är min värmefläkt jag tvingas köra dagligen för att slippa frysa sönder. Allt oväsen från grannarna hade bara tystnat, när vet jag inte men tyst är det fortfarande som om hela huset somnat…
*underbar känsla*

#4 Vad härligt! Jag har skickat massor av positiva energier och dragit ut negativa men det finns en del kvar att rensa så det tar nog ett tag men hoppas att det nu blir lugnare iaf :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus