Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 1564 ggr
Opal
0

Såg en ande i drömmen

Inatt var jag med om något märkligt i min dröm. Jag sitter med 5 st andra och skolfröken i en skolsal och vi läser lite ekonomi och handel. Jag går ut i ett litet kök och sorterar mjuk och hård plast för sig. Sedan går jag tillbaka till min bänk och tittar vad dom andra läser i sina böcker men jag får inte nån klarhet i det. Dom sitter och ritar och kluddar i anteckningsboken. Men så tänker jag "Varför ska jag läsa ekonomi och handel igen"? (det läste jag i gymnasiet för flera år sedan.) När jag tittar åt sidan så sitter det en klasskamrat (en tjej från högstadiet) brevid mig. Hon säger något om en annan tjej som har svart hår att det är något med henne, minns inte riktigt vad. Sedan tar drömmen slut.

När jag vaknar är jag helt yr, tar snedsteg, mår illa och hela kroppen känns tung. Jag sätter mig i soffan och tar igen mig. Då kommer jag på vad jag har drömt om. Denna klasskamrat som satt brevid mig i skolsalen har varit död i 5 år nu. Hon såg precis ut som när jag gick i högstadiet med henne. Jag ryser lite. Har jag varit i andevärlden i natt i deras skolsal eller vad kan detta vara??

Opal
0

Ingen som har någon aning om detta. Hela dagen har jag varit konstig.

Elisabeth-J
0

Jag ser det som att hon kanske kom till dig för att förmedla att du ska studera eller gå en kurs.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus