På söndag...
ska jag på en medial demonstration med Mia Johnsson i spetsen. Jag ser verkligen fram emot det. För några år sedan var jag på en medial demonstration och det var bara för underbart, min bror kom med budskap till mig den gången. Tänkte även boka en privatsittning med Mia.
Kram på er alla från mig med så mycket förhoppningar… 
Har aldrig träffat Mia själv men tror hon är mycket bra!! Hon har gott anseende i Mediumkretsar vad jag har förstått :)
Lycka till och ha en trevlig stund där :)
Ljus Carina
Jag har inte heller träffat Mia men pratat lite med henne över nätet. Hon är väldigt trevlig och mycket duktig har jag förstått. Såg en videosnutt med henne från en demonstration hon hade. Proffsig känns hon, och väldigt ödmjuk. Lycka till.
Kramis

Jag önskar dig en trevlig stund på demontrationen på söndag! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

JAg skall på Terry Evans på måndag i Gävle, det ska bli jättekul att få se han arbeta live.

#4 Vad roligt! Skriv gärna här sen och berätta. Terrys seanser brukar vara väldit underhållande och bra, jag har varit på flera av hans seanser då jag hjälpte en arrangör i min förra hemstad :)
Elisabeth

Jag var på en seans med Mia för nåt år sen i Västerås,och jag måste säga att det var då en alldeles förträffligt trevlig och enkel människa.Hon bjöd mycket på sej själv,och lockade oxå till skratt.Och duktig var hon!!
#4…Ja Chatrine,jag hoppas verkligen att ni får en supertrevlig kväll,och att du berättar sen hur det var!!Själv ska jag på måndag,även jag på Storseans,med Jane Lyzell,i Bergshyttan.Mediumet som mina nära och kära verkar älska!!!!Ja,såklart,jag gillar henne oxå…
Och på Torsdags kväll kommer Jörgen Gustafsson hit,för att ha Föredrag/Seans
Så 2 seanser,inom 4 dagar….Hur kul är inte det?????
Önskar dej en tredvlig kväll,Tinnie!!

Hej alla underbara människor!
Tänkte jag skulle berätta om mina upplevelser efter gårdagen!
Igår var jag alltså på den mediala demonstrationen med Mia Johnsson i spetsen. Hon var väldigt duktig, så mycket energi, så mycket humor och skratt. Jag var nästan "hög" när jag kom hem! Jag var med andra ord väldigt nöjd med hur kvällen hade avlöpt. Mia var enormt skicklig på att måla, det tog inte många minuter innan hon målat en anhörig till en ur publiken.
Hon hade även målat ett par guider till några.
Men, natten som gått, var inte så kul. Innan jag somnade så kände jag en värme strömma från huvudet och neråt, det var väldigt varmt, jag är varm i mig själv och kände att det nästan blev för hett!
Jag har sovit så oroligt och framför allt drömt så vansinnigt konstigt. Kan inte påminna mig att jag någonsin tidigare har drömt på det viset. Drömmen gick ut på att hon fick kontakt med någon av de mina som gått över, men som var väldigt missnöjd. Den här missnöjdheten gick över på mig. Det gick så långt att jag kastade porslin och även försökte ge mig på andra individer.
Jag blev nästan rädd. Det var så mycket aggressioner.
Det var ingen av de mina som kom igenom den här gången, men sista budskapet var ändå riktat mot mig, en klasskamrat som körde ihjäl sig en vecka efter att hon fått sitt körkort. Hon ville be om ursäkt och tala om att hon hade det bra.
I morgon ska jag på en privatsittning med Mia. Det ser jag också fram emot. Hoppas inte att jag får dessa drömmar med mig hem då!
Kan någon försöka förklara vad som hänt med mig så skulle jag vara tacksam.
Kram på er alla!

#7 Jag tolkar drömmen som att någon anhörig verkligen ville komma igenom men nu ska ju du på privatsittning så då kommer säkert personen fram. Vad spännande! Berätta gärna sen hur det gick med sittningen :)
Elisabeth

Det lovar jag att jag ska göra!

Nu har jag börjat landa från gårdagens sittning med Mia J. Hon började med att fråga vad jag ville ha hjälp med, jag sa att jag gärna skulle vilja veta vem min huvudguide var. Mao lite andlig rådgivning.
Mia började med att kommentera min aura, jag har tydligen en väldigt stark orange färg i den. Vilket skulle stå för kreativitet, rastlös och att jag ger för mycket av mig själv, risk för att min energi sinar, skulle man kunna kalla det för medial utbrändhet? Hon såg också att jag hade en hög potential för att utveckla min mediala sida och att jag hade en healing förmåga. Hon rekomenderade mig också börja meditera dagligdags. Jag har mediterat lite pö om pö, men det får det väl bli ändring på. Jag ska ta fasta på det hon sa, granska det och ta russinen ur kakan så att säga. Hon påpekade också om Tankens kraft hur stark den är.
Jag kommer troligen att gå en kurs så småningom, när jag är redo för det, fram tills dess får jag nöja mig med det jag har och göra det bästa utav det.
Min guide, är en nordamerikansk indian, inte konstigt med tanke på att jag alltid har haft en draging åt indianernas kultur och deras sätt att leva i samråd med naturen. I 10 årsåldern så sa jag att jag skulle gifta mig med en indian.
. Har läst mycket om indianer.. och fascinerats.
Mia målade även ett porträtt av en anhörig, jag tror det är min morfar. Han gick över anno 1968, jag var då 2 år. Så jag har inte så mycket minnen från hans tid.
Jag känner mig mycket nöjd och känner att jag vill gå vidare och få mera kunskap, att kunna ge och hjälpa andra som behöver kraft och styrka att kunna gå vidare.

Ewa, hur var seansen var igår med Jörgen Gustasson 
Elisabeth

Ja,jag har väl inte riktigt landat än,efter gårdagskvällen!!Nu står jag ju som arrangör och kan uppfattas som väldigt partisk,men jag lovar att jag är fullkomligt ärlig i det jag skriver!(det är jag alltid)Jörgen Gustafsson,gjorde en braksucce igår!!Stämningen var på topp,och publiken,ja den publiken skulle jag vilja ha med på alla arrangemang,helt underbara!!!När själva seansdelen var över,och vi skulle fika,så går jag fram och frågar publiken om de vill ha Jörgen tillbaka:De bara skriker JA och applåderar!!Det fanns en otroligt värmeoch glädje som genomströmmade denna kväll,och energierna var gudomliga.Jörgen bjöd så mycket på sej själv,och han visade sej vara en helt underbar personlighet,när vi satt själva och pratade oxå!Många goa skratt ljöd genom lokalen,ingen var rädd för att ställa frågor,Jörgen svarade ärligt och förklarade för publiken på ett fantastiskt sätt!Vi hade oxå ett annat Medium i publiken,AnnMarie Fanth.Hon blev Certificerad i våras och är ett fantastiskt Medium.jag tyckte detta var ett ypperligt tillfälle att riktigt gratta henne till certet,så jag presenterade henne och bad henne komma fram,där jag överlämnade en rosbukett,och publiken,ja de hängde på!!!!
Jörgen hade oxå försäljning av sin nya Meditationsskiva i pausen,som han signerade och skrev ett budskap till var o en,(Klockrena)som tog liiite för lång tid.Så där fick jag gå in och bryta till slut.detta fick fortsätta efteråt i stället.Annars en helt underbar kväll,med en Jörgen i absolut toppform!!Och han trivdes faktiskt väldigt bra i lilla Avesta!!
Nu ser jag framemot den 19 Oktober då Anders Åkesson och Lisbeth von Haartman anländer till Avesta för Medialt föredrag/Seans,då jag vet av erfarenhet,att det bjuds på mycken glädje,värme och skyhög stämning,även där!!Ska bli sååå kul att få hit dom igen!!!/Ewa

Det låter ju jättekul!!! En sån stämning höjer verkligen energierna så jag förstår att han hade en så bra bra seans
Jag håller verkligen med Jörgen om Avesta, en underbar energi där när man har seans 
Elisabeth
Häärligt *L* I såna bra energier blir det också lättare för mediumet att arbeta. Och eftersom Jörgen är duktig redan innan så förstår jag att det blev en fantastisk kväll!!

När Anders var här första gången,då var folket i Avesta "höga" av positiva energier i nästintill en vecka.
Vilken respons det blev!!Så han trivs bra här han oxå!!Och du med
Kram

Härligt, jag blir glad när jag läser ditt inlägg Ewa. Jörgen är toppen. Jag har sett två seanser med honom i år. En i Oxelösund, där jag blev glad eftersom han var så avspänd o verkligen bjöd på sig själv. En i Eskilstuna som också var toppen.
Jag älskar att gå på seans………….ska se Mia Johnsson i köping i oktober. nåt jag också ser fram emot.
kram Rose
Ja, jag ska också till Köping Rose!! Då ses vi där va roligt!!
Kram Anki

Nu är det bara en vecka kvar till seansen med Mia- så vi ses snart-Ikväll kommer Rickard o Renee till oss och håller seans.
kram Rose
Ja ikväll ska jag på seans med Rickard och Renee det ska bli så roligt att få träffa dem igen! NÄr var och hur har Mia seans?!?!?!?
Kram Carina

Va härligt att ni fått så mycket positivt i samband med seanserna. Det ger en nya krafter och så intressant att få ta del av de olika mediumens sätt att arbeta.
#19 Carina; ge Rickard och Renee en kram från mig! Så roligt att få se dom arbeta.
En stor kram till dig med!
Anne Mari

Vad roligt! Ni får gärna berätta sen hur ni hade det på seanserna :)
Elisabeth
#20 Jadå gumman det ska jag göra! 
#21 självklart gör jag det Elisabeth 

#19# Mia har seans i köping nästa torsdag. Tillsammans med några av sina elever.
Elisabeth vi lovar att berätta. kraaaam
Rose kan inte jag få följa med då?!?!?!? 

#24# Såklart, men vi kan prata om det ikväll… Mats är ju chaufför o köping ligger norrut förbi Katrineholm..kramis
Ja det gör vi
Hahahahah du vet geografiska beskrivningar här nere är rena hieroglyferna för mig som är Norrbottning! 
Kram de la kram

hehehe ja o där uppe är det ju verkligen avstånd…
du får skaffa dig en kartbok ;-)kramis
Jag skulle behöva en adress till platsen där seansen är och en tid. Den med Mias elever i Köping den 22a *blink*