Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: dagensrosdagenskram
Läst 544 ggr
Carina.S
0

OT: Apropå rosor...

Förutom min rosbukett till Elisabeth, som jag skrev i den andra tråden, så skulle jag även vilja även vilja utge en STOR FRODIG bukett med många många stora gula rosor till mina fina vänner Katie och Shintaida/Ylva , just för att ni är dem ni är Kyss

Jag vill också skicka en speciell bukett till Brokenfether ,  EwaKristina och Playja och Bybo !! Ni har verkligen förgyllt min tillvaro!! TACK FÖR ATT NI FINNS!!

Kram på er alla andra också såhär denna sorgens dag….Oskyldig

shintaida
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack, min Kära nyfunna vän! *bugar mig ödmjukt*

Jag tackar varje kväll för att jag fått förmånen att få träffa Dig!

Det finns inga ord för det! 

Du vet om att jag tycker om Nallar…så min bild till Dig blir en Nalle som vilar på månen…lugnt och stilla.

Precis som man känner sig i Din närhet eller hör Din röst i telefon!

*puss i pannan, vännen*

Med Stjärnljus och Bamsekramar // Shintaida

Carina.S
0

Puss i pannan på dig själv du Kyss Härlig nalle på bilden!! Kram på dig du med GladCool Tack för de fina orden Generad

Playja
0

Tack! Carina! *jätte rörd* 

Du har förgyllt min tillvaro oxå min TS vän! Tack för alla givande TS samtal!  *blåser hjärtan imassor till dig*

Bybo
0

Oj, du är så söt Carina!  Blir nästan generad asså *ler* TACK tack…Jag hoppas att du förstår att du har givit mig mycket!! Jag är nog usel på att ge komplimanger som tex du gör genom denna fina tråd… och CARINA, tack för att DU finns!!

Hjärtekram/ "sjörövarpolaren" Pia

kath
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hjärtevarmt TACK Carina för dina fina ord och dom vackra gula rosorna du skickade här!!  Tack för att du kom in och förgyllde mitt liv! Du är en sann vän Kyss

"När vänskapen har slagit rot

De vildaste stormar den står emot"

Brokenfether
0

Men näe…får moi oxå en blomma..Förvånad Va värmande i lilla hjärtetrakten jag nu fick..Kyss Tack så mycket…DU har förgyllt många stunder med dina roliga komentarer…Skrattande

Nu svämmar snart ÖN över, av alla blommor…Flört

Kram

EwaKristina
0

Meen,Carina…GeneradDu förgyller ju själv tillvaron för så många medmänniskor.Tack för sann,fin vänskap!!Och jag sänder dej de vackraste rosor åter!!Kramar Ewa

Carina.S
0

Åhhh, tusen tack hörni själva för alla fina kommentarer här…Jag blir ju alldles rörd vet ja..Generad TACK för att ni finns!! Och att ÖN finns!!!

BAMSEKRAMEN från Carina Kyss

gronafingrar
0

Rosor ?
Amaryllis är min favorit blomma.