Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 921 ggr
nennae
0

bild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

försöker mej på att lägga ut en bild som är tagen ifjol sommar då vi var på semester, ser ni vad jag ser eller har jag alldeles för livlig fantasi?

Tatsu
0

Ett ansikte.

loreena
0

Jag ser ingenting..

[Hellas]
0

OK, jag gillar inte ens dessa foton (förlåt mig) som läggs ut hela tiden men jag brukar ändå försöka ta mig en titt.

Först såg jag bara det vanliga, i detta fall: blixt som studsar mot något blankt men efter lite studerande så ser jag, dra på trissor, en person som befinner sig till höger om tjejen.
Jag är ingen som helst foto expert så det kan vara ett bildfenomen med skuggor kanske en tjej stod där på riktigt när kortet togs men denna tjej jag ser är mörkhårig rakt hår med lång lugg med mittbena. Antingen är håret löst hängande på ryggen eller så kan det även vare en gammeldags knut där håret är samlat i nacken. Hon är blek i ansiktet med röda läppar och ganska mörkt markerade ögon.
Toppen eller överdelen hon bär har en lite mer 4 kantig urrigning och hon har ett halsband som sitter runt hennes hals.
Usch, när jag förstorar bilden ser jag ytterligare ett ansikte men det är mindre trevligt, en yngling, med kort rak lite spretig lugg. Han är också mörkhårig, blek med ganska stora runda ögon.
Mycket ögonvita och små svarta puppiler, lite som en person som är drogpåverkad.
Jag vill betona attt detta är något som syns på kortet och nog bara är skuggbilder. Jag känner inte in kortet som jag brukar, jag är trött och känner att jag inte bör göra det.

nennae
0

bakom denna personen fanns när kortet tog inget annat än en soffa inga andra människor el djur fanns i rummet, ändå tycker jag mej se en kvinna till höger samt ett kattansikte , antar att det blir trist att titta på alla kort som folk lägger ut men jag ville bara se om nån annan kunde se vad jag tycker mej se.

[Hellas]
0

Som sagt, ibland hittar man ett och annat guldkorn och bilden är intressant. Du känner inte igen beskrivningarna på de personer som jag ser? Kolla även med personen som är med på fotot om hon känner igen någon!

Snuttenuttan
0

Jag tycker mig se en man till höger på fotot

Tatsu
0

Jag tycker det är roligt med alla foton, jag är inte medial ett dugg men om man tittar ett tag så kan man se något.

Vi tog en del kort i helgen och där dök det upp lite orber(damm enligt många)  där man kunde se lite olika ansikten och djur tydligt.
Jag tycker bara att det är kul och intressant så jag tittar nog på de flesta kort som läggs in, sedan är det ju upp till var och en om de vill titta eller inte, man tittar väl inte på allt på TV´n heller.

Snuttenuttan
0

ja det är ju en kul grej och så är det ju upp till var o en o spåna sen…

nennae
0

hellas, det är jag på bilden & jag känner tyvärr inte igen nån på beskrivningen men kanske behöver jag tänka lite. dock upplevde jag detta rummet i stugan som obehagligt att vara i på nåt vis men jag vet inte varför jag fick den känslan.

Pia-F
0

Det är bra träning att studera foton så här…ibland ser jag inte alls nåt när andra ser massor…..men här finns det ansikten iaf…

#3 Kvinnan ser jag också..men jag vill ha mittbena på henne…två ansikten till ser jag vid henne och ibland tycker jag att jag ser någon till vänster också….men inte hela tiden…mina ögon är trötta nu så jag tittar lite bättre imorgon istället…

TantAlma
0

Jag såg en liten flicka till höger. Med flätor och stora ögon. Hon var jätte söt. Undra varför vi ser så olika?

loreena
0

jag tycker också att det intressant med foton. Och bra övning som Pia-F säger. smaken är som bakenSkrattande

Bybo
0

Jag ser många ansikten…3 st väldigt tydliga…men vad det är får nån annan känna av :-) Jag ser så lätt ansikten….

MIRJAMI
0

Jag ser något på höger sida ut av kvinnan. Det  ser ut som en arg man………………

[Vargnatt-]
0

Jag tycker jag ser ett kattansikte och ett människoansikte

[Cleopatra]
0

Jag ser två tydliga ansikten i ljusfläcken, precis i kanten ett kvinnoansikte och brevid den ett ansikte på en skrattande clown! Men jag kan också se ansikten i mina kakelplattor på golvet, så det är svårt att veta var hjärnans hopkopplingsförmåga tar vid.