Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: sorg
Läst 670 ggr
Celia
0

Begravningsblommor?

Någon som har tänkt sig någon insamling till blommor åt Ewa (Galdra) och hennes begravning? Någon som bor i hennes krokar kanske? Hör av er till mig i så fall, jag vill gärna vara med och bidra med en slant.

Kram, Cecilia

Elisabeth-J
0

Jag kommer att dra igång en insamling här snart.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Celia
0

Jättebra, då missar jag det inte! Tack :)

Kram, Cecilia

Vibeka
0

Fint!!!! Glad

Carina

bjarvamor
0

Jag vill också gärna bidra med en blomma till Ewa./Viveca

BranDuir
0

count me in

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

drutten53
0

själv klart jag ska va med på insamlingen….vi blev väldigt nära vänner galda o jag..gråter med tung hjärta

Helleh
0

Jag bidrar gärna oxå med det lilla jag kan.

Tuva-Lena
0

..och  jag.

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Rocktjejen
0

samma här..även jag

Carina.S
0

ABSOLUT SKALL VI JU DET!!! Inget snack om saken. Kul att det kom upp en tråd om det, för jag tänkte ju själv tanken nyss….

Morsan1
0

Elisabeth kommer lägga upp en tråd där en insamling kommer att ske när hon själv orkar och har talat med Galdras nära.

Det är jättefint att många redan hör av sig om insamling! Jag tror vi kan få ihop en bra slant till både en blomma och en fond!

Men som sagt, jag tror Elisabeth lägger ut en tråd där vi anmäler oss.

Kramisar till er goa vänner

Åsa

kath
0

Självklart vill jag vara med på blommorna till Ewa..

Elisabeth-J
0

Insamlingen kommer att ske i en ny tråd snart. Så det är bättre att ni som vill vara med skriver där då. Ni kommer nog inte att missa den.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

TantAlma
0

Låter som en bra ide. Blir det något över kan man väl skänka till Canser fonden eller vad anhöriga önskar.

Trice
0

Och jag

Celia
0

#14 - låter som en toppenidé med cancerfonden. De får aldrig för mycket pengar! Kram, Cecilia

drutten53
0

visst låter det som en god ide…men galdra fick aldrig glädjen av den…min syster får en slant varje år från cancerfonden..bestämmt 5000 kr..dom som har cancer får ta del av denna fond oxå…men visst pengar behövs till forskningen alltid…kram