Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: healing
Läst 2214 ggr
Elisabeth-J
0

H-T-A Lista 15/11

Nu är det dags att skriva upp sig för veckans healing som är på torsdag kl. 20.00. Om du vill ha healing så skriv ditt namn och ort på listan. Om du vill läsa mer om det så gå in här: Healing till alla

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Skogskraft
0

Nån som pallar att heala en lägenhet? Kan man be om det?

Min lya är ett praktexempel på låga vibbar. Iskalla nätter, vansinniga grannar, avsaknad av dusch & jag själv blir så slut av det att jag inte ens orkar diska.

Har sen typ vecka ett anat att hon som bodde här innan sysslade med skumma prylar, eller nåt. En del tyder på bordell/kvanitetssex liksom, hälarcentral, whatever. NÅT som många i området var insyltade i & avskydde mig genast för att jag flyttat hit istället…

Eller möjligen avskydde henne för & dömde ut mig som samma sort & rentav bekant med människan, har jag åxå insett.

Elisabeth-J
0

Har du salvia hemma? Rök ut dom gamla energierna med salvia och självklart kan jag skicka healing till det också :)

Elisabeth 

Skogskraft
0

Umm, nope. Kanske dags att köpa det? Tackar på förhand för healingen Glad

maiya
0

Tack gärna ,har ont i lederna.Maiya EskilstunaGlad

april4
0

Tar tacksamt emot (höfter och rygg värker)

Linn/Eskilstuna

uskan
0

Tar gärna emot healing,har också enorm värk i rygg och nacke/catarina göteborg

drutten53
0

tar gärna imot oxå..och även sänder det till er..och mest till galdra

annie/K-holm

TantAlma
0

Tar tacksamemot och skickar, tack Alma i stockholm

Vibeka
0

Sänder till er alla men speciellt mycket till Galdra Glad

[Hellas]
0

Jag sädenr enbart, framförallt till Galdra men även till Er andra behövande som vill ta mot.

shintaida
0

Önskar ödmjukt healing för mina ögon på torsdag.

Givetvis skickar jag också, men då SPECIELLT till Galdra!! 

Med Stjärnljus // Ylva i Grycksbo

Pia-F
0

Jaha…här kommer tant grön….hur gör man när man sänder till många…sitter man med en namnlista på de som ska ha healing…eller? …..

Pirone
0

Går det att få hjälp med att skicka healing till en kompis som har stora problem? Han har nyligen åkt på en rejäl vända med kraschade njurar, hjärnblödning, lunginflammation mm. Allt verkar ha rasat ihop. Han ligger på lasarettet i Uppsala men bor i Västerås. Han heter Pelle.

TantAlma
0

#12 Hoppas jag inte förstör tråden nu. Men jag kommer omöjligt ihåg alla som skrivit upp sig om jag inte skrivit ner dem innan. Så jag överlåter det till andevärlden att komma ihåg vilka som vill ha och varför. ( jag hoppas det funkar) efter det koncetrerar jag mig på andning och att sända ut värme, glädje, färger, mm genom kronchakrat samtidigt som jag tar emot det vita skenet som kommer emot mig.

Bybo
0

#12 :-) Jag brukar faktiskt ha det…Skriver upp alla…läser namnen och skickar medans jag håller lappen ihopknöglad i hganden….

tarantella
0

tar som vanligt tacksamt emot ulrica västerås

Elisabeth-J
0

Jag tar tacksamt emot healing och jag skickar healing. Den här gången skickar jag extra mycket till skogskafts lägenhet :)

Elisabeth / Backe

Elisabeth 

Elden
0

Jag tar tacksamt emot healing, har ont i hela kroppen, illamående och trött som bara den. Min lille son skulle nog behöva en liten dos han med så han inte blir lika sjuk som mammsen hans.

Kan man ge healing till bebisar förresten?

Jag = Mia, björnlunda
Son = Reid, björnlunda

Jag ska försöka ge till er, till skogskrafts lägenhet och till galdras familj

Tiia
0

Tar tacksamt emot lite positiv healing,är inne i en negativ period.Ger förstås också.

Tiia/Eskilstuna

[Hellas]
0

Jag har ett förslag som jag inte vet om Elsiabeth vill och jag tänker inte heller fråga Oskyldig.

Elisabeth ger så otroligt mycket av sig själv och just nu, med tanke på Galdra så tar det väldigt mycket extra energi att dels ta hand om sig själv + att även engagera sig i oss.

Jag vill därför skicka healing till er som vill ta mot på listan + extra dos till Elisabeth.

Kramar /Hellas

TantAlma
0

Jag måste fått hjärnsläpp , för jag skicka i går kl 20.00. Även men Elisabeth i tankarna som inte skrivit upp sig då. Denna gång hade jag skrivit upp alla på en lapp och några jag själv visste som behövde ha.  

Men jag gör nytt försök igen ikväll. ha ha så klantigt.

[Hellas]
0

#21 Försök imorgon istället det är bara onsdag idag

signemo
0

#20 Jag har tänkt det samma. Men det är ju Elisabeth själv som avgör om hon vill ta emot. Hon är en sån omtänksam människa. Skulle vara skönt om vi fick ge tillbaka. Har nog svårt fört att inte ha Elisabeth i mina tankar på torsdag.

Var rädda om varandra

Pia-F
0

#20 Jag är helt inne på din linje hellas…

TantAlma
0

Attans postlåda det är onsdag, undra varför jag har såg bråttom…

Elisabeth-J
0

Jag är enormt tacksam och glad för healingen och tar gärna emot med stor tacksamhet. Idag är det så svårt, mina tårar tar aldrig slut känns det som. När jag vaknade så kändes det som jag gråtit hela natten och jag minns mina drömmar, där grät jag. Det är en sorg jag behöver gå igenom och jag är tacksam för all den healing jag kan få. Jag är glad att ni finns här, för man känner sig så ensam när man bara vill prata med någon om sorgen och om Ewa.

Tack mina kära vänner! Kramar!

Elisabeth 

Trice
0

Vill gärna både ge och ta emot. Ljus o värme till er som har det svårt nu. Bea i Eckerö på Åland

Easthill8803
0

Det har varit en tuff vecka med mycket jobb och jag har en atlas kota som ligger fel och som orsakar inflammation i nacke och rygg om jag belastar för mycket. Tar tacksamt emot healingen.

Jag har gått medium kurser men aldrig en healing kurs. När jag försöker själv blir det fel och jag tar ifrån min egna energi.
Nåja jag får ta mig i kragen och gå en kurs snart nog jag oxå.Glad

Malin Östberg, Sandarne

SoQte
0

Tiill min moster Nettan , och mina knän.. tackar ödmjukast!

Susanne Sollefteå

shintaida
0

I inlägg #11 skickar jag healing specellt till Galdra!

Men det gör jag ändå. Jag önskar henne lycka på färden upp till Gud!

Du finns hos mig, Galdra, min vän! 

Med Stjärnljus // Shintaida

Mis_67
0

Hej!

Är ny här och jätteglad att ha hittat detta forum! Vi är alla i familjen intresserade av "det övernaturliga". Jag heter Gitttan och bor i Tumba med mina två tonårsbarn. Vi vill gärna ha healing imorgon. Vi är en lite ensam och ibland ledsen familj som vill ha styrka och kärlek för att orka i vardagen. Tacksam för ert stöd och hjälp!

Kram!

Vibeka
0

#20 Klart vi ska skicka mycket till Elisabet som nu har det tufft! och till alla andra som inte mår så toppen.

Kram Carina

catha
0

Jag skickar gärna till alla som behöver

Ha en bra dag

kram /catha