Snöväder!
Det som var på dem fotografierna kallas snö tror jag
Men fotografier med Orber har jag massor av!

Det där var verkligen härliga vinterbilder….jag behöver knappast fråga om din hund hade kul 
Hundar och barn som leker i snön ser alltid lika mysigt ut….
Dessutom har du en väldigt fin hund/vän, måste jag ju också säga…
Guud va mycket snö *ler* Hunden ser ut att stormtrivas *skrattar*
Här i Eskilstuna har allt smält bort nu.
4# ja du skulle bara veta! hon älskar snö! springer runt och leker med allt som yr omkring och ska försöka fånga snö flingorna, tokig liten tjej det!

Jaha ja, snö! Men en ser faktiskt ut som en riktig maffig
orb!? Ser så mysigt ut med snön, men jag är ändå glad jag slipper den! Men imorse var det vitt på marken här i Skåne, men allt var väck nu ikväll! Hurraa!
varför inte hääärrrr!!???
jag vill ha snöö.. här ligger det bara nån millimeter..

Här är det snö, ska ta ett foto imorgon så får ni se hur det är här. Men tyvärr gör det ju också vägarna hala. Efter en obehaglig sladd ikväll fick vi åka sakta dom 11 milen hem.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Det är så härligt,Jimmy att se din vovve få känna sej fri,och kunna slappna av och leka i snön!!Hon har verkligen fått ett angenämt liv!!
Jag såg i tidningen nu att det var snökaos i Stockholm. Min man som har åkt till Södertälje för att vara med i en transcirkel ikväll. Och han har inte hört av sig ännu. Hoppas han ringer snart.

#11 Han ringer!
Ja, det kan ju bli sent det vet jag ju, men han brukar alltid ringa.

#13 Jag hoppas att han ringer dig snart, jag vet hur orolig man blir och det är så jobbigt innan man vet att allt är ok. Jag håller tummarna för att han ringer dig inom 15 minuter! :)
Elisabeth
Tack *ler* Försökte ringa själv nu men telefonen är ju avstängd.
OOh. Nu ringde han! *ler*

Härligt! Då kan jag snart gå och lägga mig! Jag måste passa på mina vänner. Nu väntar jag på min Drutt!

#16 Vad härligt! Blev lite orolig när jag läste att det är så många som sitter fast på vägarna.
Elisabeth
Jag har varit så glad över snön & beundrat de stora flingorna vi fått här, vissa har sett ut som om det vore lika stora som mariekex nästan.. Sen åkte min dotter med en klasskompis hem till mamman lite mer än 1 mil härifrån… & när hon ska åka hem, då strå tusentals bilister,bussar mm fast på riksvägen här… Tågen gick inte heller & dotra blev orolig att hon som har så svårt att sova borta,skulle tvingas till det inatt…
Men så började tågen rulla igen, vilket gjorde oss tacksamma :) Nu ska jag ut på balkongen & beundra snöflingorna en stund till :)
Va goa ni är! Tack för erat stöd
Kramar