Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 701 ggr
Toffslan
0

vad är det?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

det här är en bild som jag tog i sommras när jag var med en kompis i stallet. Nu undrar jag om det är någon som vet vad det är för något på bilden? Orber? jag är inte så insatt i sånna här saker men mycket nyfiken och intresserad! är Orber typ energi av andar?
de flesta bilder som jag tog ser ut så här.

Tack för svar. :P kramar

polaren
0

det såg spännande ut! jag är inte heller så insatt i sånt här så jag kan tyvärr inte svara på dina frågor. :D

Vibeka
0

Det ser absolut ut som Orber, Orber är energi och man säger att det är ett förstadie för själar att visa sig :)

Ljus Carina

Carina.S
0

Får jag fråga vad som varit där innan? Har det alltid varit stall eller?? Fick en så stark känsla av negativa energier här på detta foto, typ att någon blivit väldigt misshanldad eller liknande för länge sen…alltså kanske hundratals år sedan…

Pia-F
0

Jag kände obehag och ett svagt illamående när jag tittade på fotot.

Orber däremot är jag för dåligt insatt i för att uttala mig…i mina ögon ser det ut som Orber men det har det gjort på foton där andra, kunniga,  sagt att det inte finns några….

BranDuir
0

Damm…..ett fullständigt naturligt fotofenomen när dammkorn virvlar upp framför fokus….

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Toffslan
0

#3 Jag vet inte vad som har varit där innan, men stallet är ganska gammalt. ska fråga min kompis om hon vet.

MIRJAMI
0

Ojdå….vad många. Jag tror inte att det är damm i allafall………..