Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 299 ggr
Pirone
0

Once upon a time

there was a dream and that dream was the truth… then came the spud and we dug us in the mud… the dream was no longer… and I said hackabalapaff, because I was so mad… but moore; I was sad… because the dream was me and I were no longer… then there was a war… and I stung myself and I hung myself… and my eye was no moore…

SusanneStromstedt
0

Uh!!!Vilken ruggig text!!Men jättebra skrivet!

Pirone
0

Det var inte meningen att skriva en "ruggig text"… det bara ploppade upp i huvudet… sorry

[BigMama]
0

Vi får hoppas att det bara vara en fantasi som ploppade upp - för den var lite läskig… Men allt som framkallar känslor är ju jättebra skrivet!

Sissan3
0

Jag sover fortfarande! ;) Lugnast tror jag!

shintaida
0

WOW…läser man flera gånger, så får man en rytm och orden sjunker in! Jaa, tänk om…

Jättebra och tänkvärd text, anser jag, Pirone!

Med Stjärnljus // Shintaida

Pirone
0

# Tack! Det var snällt. Den kom till mig som en melodislinga…

shintaida
0

Pirone!

Är du musiker?

Pirone
0

Nej, men skriver en hel del. Jag försöker att slå mig in på författaryrket…

shintaida
0

Aaah, just det!

Det är ett svårt yrke, men ordets makt är stort!

Höll på själv innan jag började med Tarot. Tycker om att skriva sagor, för då får man fly lite från verkligenheten. Men har fått lägga det på hyllan.

Tarotkorten känner jag mer för just nu och har mycket att göra. 

Med Stjärnljus // Ylva

Pirone
0

Det är kul med sagor. Jag brukade ligga och hitta på sagor för barnen när dem var mindre och skulle sova. Det var skitkul. Min dotter har tagit vid där. Hon säger att hon brukar få in sagor i sitt huvud… Hon ser en bok och sedan kommer det ord… Jag har sagt till henne att hon kan bli författare när hon blir större… bara hon vill det…

Shintaida;

Du är ju grym med korten så fortsätt med det…:) böcker hinner du skriva senare ska du se..:)

Pirone
0

segt det där att min text hamnar i en stor klump och att mina radbyten inte funkar…

det måste bero på att jag använder Macintosh/Safari, antar jag

shintaida
0

Ja, allt har sin tid!

Nu vill jag hjälpa andra i deras livsfrågor, för jag har själv varit där. Det känns skönt att kunna hjälpa till, att FINNAS till för andra! 

Nu känns det som att jag kommit "hem" när jag sitter med korten.

Pirone
0

forts.

There was a she and a he… and they were me…

the unholy whispered; ”Let them be”…

but I rose again… and again… and again…

until the day was near… to overcome the fear…