bastu seans
hallå där allihopa=) ja måste bara berätta om nåt roligt som jag såg igår.
Jag är i en liten by som heter Färila som ligger 1,5mil från Ljusdal.Då ja skulle hämta ut pengar i byns ända automat så satt de en lapp bredvid automaten. Nyfiekn som man är så läser man ju;) Där stod
Färila simhall hade som nån relax eftermidda.
Först fick man en såkallad dunderdryck.. vet inte vad de var men nåt gott säkert=) sen skulle man köra nåt avslappanande vattenpass. efter de var de bastu seans. Om man sedan ville kunde man få massage för 100 kr
Allt de där mysiga för bara 175kr.
Ja tycker de där lät ur mysigt och spännande så de där måste ja nog prova=) Ja uppdaterar er senare=)
men tänk er BASTUSEANS=) fränt!!
Ha en skön dag alla fina människor!
kram
Tänk bara på att Bastuseans inte kanske är det du tror *ler* Det kan vara en lugn stund i bastun bara också. *blink*
ah jo ja har inga höga färväntingar så=) men de är väl härligt att en sån liten by engagerar sig sådär för att man ska få en lugn eftermidda=) De tycker ja är mysigt=)
Ja, verkligen mysigt!!! *ler*( Jag tänkte bara om du var inställd på en seans och så är det någonting helt annat) *skrattar* Kärt barn har många namn.
Ha det underbart!!!

Nakna kocken finns ju, men nakan mediet?
Du måste berätta hur det var, kan personligen inte tänka mig att sitta i en bastu o jobba.
kram Rose