session just nu
jag och en kompis har gjort en egen whitboardbräda och ska för andra ggn testa "anden i glaset" nån som har tips på hur man ska gå till väga, sist började jag blöda…
Anden i glaset är väl inget bra? eller? :/

nä, jag vet… men vill bara så gärna att de ska funka!!! på ett normalt sätt, inte som sist!!

Men lägg av istället, varför utsätta sig för sånt som inte är bra? Här lämnar vi inte ut någon info om sånt. Jag rekommenderar er att inte hålla på med det. Om ni vill ha kontakt med andevärlden är det bättre att ni går till ett medium på privatsittning. Det mår ni bättre av än det där.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

varför tycker ingen att man ska hålla på med sånt för???
läs #5 :)
#3 såklart

#4 Om du söker på furumet på Anden i glaset så finns det ett par trådar där vi har förklarat i många inlägg. Det kan väl inte ha känts bra sist eftersom du skriver att du blödde?
Elisabeth

sökningen misslyckades…
Det är ett väldigt omoget sett att hantera förmågorna! mycket kan hända, mycket kännslor som kan komma igenom och påverka er, samt vem som helst i stort sett kan komma igenom!, även ett duktigt medium kan ha svårt för Anden i glaset, jag säger som Elisabeth, vill ni ha kontakt med andevärlden så besök ett medium!, vill ni själva kommunicera med andevärlden tycker jag ni ska gå en kurs till att börja med för att moga och lära er hantera era förmågor!
INGET ILLA MENAT!
Mvh Jimmy

Elisabeth

Elisabeth

okej, börjar kännas lite småruggigt faktist… tror ja hoppar spelet!! får se…
# 12 Ja snälla, Låt bli spelet!!! ..Lyssna på vad Elisabeth och Jimmy säger här!!! 
Jag var också inne på den linjen när jag precis började här på ÖN. Men jag drog näsan till mig, när jag fick veta vad som kan hända.
Istället började en massa GODA saker att hända som jag trivs med och känner mig trygg med.
Så, snälla, väx i från det där…man gör det….
Med Stjärnljus // Shintaida

Ja, dra dig ur….kontakt med andevärlden är/får inte vara en lek.
Det handlar även om respekt, det är inte bara de nu levande som ska visas respekt…det är precis lika viktigt vid kontakten med andar.
Att öppna en port och inte veta vem/vilka som kommer in kan bli väldigt otrevligt och ohanterbart för er…
Lyssna på Elisabeth och Jimmy..de vet vad de pratar om…*såg nu att Carina.S hade skrivit samma sak, men det får stå kvar ändå*
Jag håller med föregående talare, gå en kurs i personlig utveckling istället om du vill ha kontakt med andevärlden. Eller kontakta ett medium.