madde
Du har rätt, ett tydligt ansikte finns uppe till höger men jag tycker att det liknar Maddes ansikte!
Det andra måste jag nog försöka känna in lite först men visst är det en liten person mellan stolen och byrån
Lilla, lilla Madelene

På golvet, framför sängen och något till höger sitter någon..jag tycker det ser ut som ett barn som sitter och leker…

Hon finns nog inte bland oss längre är jag rädd

jag funderar på varför är både mattan och en del av sängen tvättad…man ser ju att det verkar vara blöt…och villket tomt hotellrum oxå..det skrämmer mig..tänkte på denna andra händelsen som hände för ett tag sen…där hade ju mamman ordnat någon som skulle kidnappa dottern..efter många många år så lyckade hon sen ta sig därifrån…killen begick självmord sen….tänk om det är samma denna gång..för man läser ju att alla människor skickar pengar för att kunna finna madde..men föräldrarna har ju tagit en bra del av summan att betala sitt hus ju..kram
Men kära nån vad det var både det ena och det andra på detta foto….
Det var flera saker på bilden tycker jag. Framför sängen, på stolen och vid byrån. Sen tycker jag mig se "dödens" /"lie mannen" ansikte ovan för sängen mot väggen.
Jag har länge kännt på mig att hon bragds om livet. Jag tror inte att hon finns i Marocko eller någon annanstans. Det finns dessutom blonda barn/personer även i Marocko som är Marockaner. Det har ju påståtts i media att det inte gör det. Det finns en hel by med berber som inte blandat sig med övriga befolkningen och de är blonda. Har sett dem och byn själv. Dessutom om hon hade varit i Marocko så hade hon hittats. Det finns nämligen poliser överallt. Någon av dessa poliser hade regerat.
Men åter till tråden… Jag håller med dig Drutten i inlägg nr4.