förutspå framtid
jag har en tendens att kunna se vad som ska hända.. inte så ofta, men ibland… tex en gång så ligger jag å solar, jag tänker, snart säger min vän exakt dom här orden och gör så här. det var inte en logisk grej, så det var inte det (typ som att "förutspå" att någon säger hej när man möts elelr så). sedan just när jag tänkt klart händer exakt det. skumt va?
liknande hände när jag å mitt ex var på krogen och han spelade roulett. jag fick känslan av rött /svart 8 (!!) ggr i rad, och alla stämde. sedan tyckte jag det var läskigt och gick…
är detta tillfälligheter eller är jag så himla skum?
Du är inte skum…Du har helt enkelt en förmåga att se saker innan det händer. Öva massor och lär dig mer om dig själv och din förmåga!

Nej det är ingen tillfällighet du har en väldigt stark intuition och ngt som vissar att du kan ha en stor hjälp i ditt vardags liv också.
Har du funderingar och oroar dig för ngt fråga bara ditt inre och lyssna på den första tanken som dyker upp det är din intuition.
Det är också intuitionen man använder när man spår och siar.
Men man kan alldrig se vad som händer i framtiden man ser den troligaste vägen som händer´.
Vi är ju födda med en egen vilja och behöver inte följa det vi får till oss och då blir det ju heller inte det man såg.
Så hade du valt att intefölja det du såg och spelat på den andra färgen du såg.
Så hade det heller inte stämt med det du såg för ditt handlande och dina beslut gör du själv.
Så tycker verkligen att du ska fortsätta att utveckla din starka intuition och lyssna på din inre röst.
Att utveckla intuitionen och den mediala sidan är också en personlig utveckling ju mer man märker att intuitionen stämmer ju säkrare blir man på sig själv och ju tryggare blir man.
Så ngt alla borde träna upp för att lyfta upp sig själva och må bättre med sig själv.
Lasse
hur utvecklar man den sidan av sig själv då? 

Jo man går en medial utvecklings kurs elller anmäller sig till en medial cirkel där man får lära sig olika övningar så man förstärker intuitionen.
Men ngt man kan göra själv där hemma som är väldigt bra och som ger ett omedelbart svar.
Det är att använda sig av en kortlek i början kan man börja att dra ett kort och fråga sitt inre om det är ett rött kort eller ett svart kort.
När man blir någorlunda haj på detta kan man gå vidare och fråga vilken familj till hör kortet Hjärter,klöver,spader eller ruter.
Efter detta kan man ju fråga vilket kort det är man drar upp ruter kung spader ess osv.
En annan enkel övning är att ta 5 olika kort tex 4 svarta kort och hjärter ess.
Blandar korten och lägge rut dom på bordet frågar ditt inre vilket kort är hjärter ess.
Ngt man också kan göra om man har lite vänner hemma är att slå in ett föremål i en servett så tar man ett av servetterna håller det i handen och ber sitt inre om en beskrivning av personen som äger föremålet.
men vuid denna övning elelr om man övar på en annan person så måste man ha den personens godkännande för detta.
För man kan få fram otroligt mycket av att använda sig av sin intuition.
Det finns tyvärr medium som jobbar just på detta sätt att dom med sin intuition kan ge enn väldigt bra beskrivning på personen som den går till och kan vara väldigt pricksäker på hur personen är och vad den sysslar med.
Men detta betyder inte att mediumet har en kontakt med andevärlden så begär alltid av ett medium att den ger bevis på att den verkligen har en ande med sig och att den inte läser av dig som person med sin intuition.
En del av dessa beskriver först guider eller tidigare liv eftersom dom vet att ytterst få vet ngt om sin guide eller tidigare liv.
Så många medium bluffar sig fram genom att använda sin intuition.
Lasse
Tack Lasse för tipsen, ska testa det det med kortleken =)
Jag har varit med om något likanande i mitt liv. För mig så går det i perioder har jag märkt. Varför vet jag inte. Jag har kunnat känna av vem som skulle ringa till mig, vem som skulle komma på besök, ibland har jag kunnat känna på mig att nu kommer jag att vinna på lotteri osv. Jag har haft det under hela min upväxt, så länge tillbaka jag kan minnas. i mellan så försvinner det och sedan kommer tillbaka….varför vet jag inte. Ibland har det kunnat vara rigtigt obehagligt, man har undrat hur kunde det stämma det som man kände på sig innan.
Känner igen det där från mina tonår. Kunde ibland i förväg veta någonting konstigt som någon skulle säga… men nu var det längesen det hände.