Väldigt OT

Men SEV det ser du väl att det inte är jag som extraknäcker?! Jag har inte rött hår och inte ett dugg lik den tjejen. Jag skulle heller inte ha tid med ett extraknäck, har tillräckligt mycket nu :)
Och inte är det ett tidigare liv heller :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#1 Det påminner faktiskt lite om dej ändå Bettan Spättan..
Du kanske ska bli en sorts Drottning när du bli stor..

Jag tänkte då på dig när jag såg bilden i ögonvrån. Så pass att jag stannade, backade tillbaka, klev ur bilen å gick å tog en bild.
Men om man extraknäcker i den branschen så kan man nog förändra utseendet avsevärt.
Lite annat. Kl rär 11. Å jag har en rovfågel av typen jag inte kan avgöra, som flyger runt runt över mitt hus å skriker. Låter som en örn, men det kan det väl ändå inte vara? Äow äow, låter det, nästan krax men mer skrik.
SEV 
#3 Ajdå…kan den va ute efter nån av dina katter?
Har liiite svårt att avgöra fågelns läte…*skrattar* och jag vet ju inte vad ni har för fjäderfä där uppe…kanske det är en vanlig vråk eller nåt..
Kvälls kram…

Jo, men nu har den hållit på i snart en timma, Jag har frågat om den vill komma in, men då gör den bara en vidare lov.
Å ja har ju bott här ett tag, aldrig hört nå liknande. Ser inte heller riktigt sorten, de e lite för mörkt.
SEV 
#5 Det var en otacksam fågel…
men då kan den ju bli ute i kylan då…hehe..Örnar håller väl till vid havet eller?..och inte för dom väl ljud heller…hm…mysko,något är det som den spanar efter. Tröttnar du så får du ta fram geväret…poff,så den flyger iväg…
Hur har det gått SEV…har den satt klorna i dig och flygit iväg
Du blev så tyster…

Nähä du, inga gevär här inte.
Vill den väsnas så får den det. Den har skutat nu förresten. Jo örnar håller till vid havet, för det mesta. Havet ligger 1 mil bort bara från här. Undrar va de e för örnar man ser i fjällen då?
Gonattkramen
SEV 
#8 I fjällen ser du oftast hafsörnar, alltså en betydligt slarvigare släkting av arten havsörn. 
SEV: Bilden var underbar! Women Warriors, precis min stil! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."