Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 274 ggr
SEViking
0

Inte Solstrålar

För att inte sabba tråden solstrålar så kan jag meddela att här (i Timrå) snöar det och det är åxå vackert. Jag har suttit å filosoferat en stund och bara sugit in skönheten.

Ha en bra dag ni alla.

SEV Oskyldig

Celia
0

Tack detsamma SEV! Jag får hoppa till andra tråden om jag ska kommentera vädret ;)

Kram, Cecilia

SEViking
0

Tack Celia

Anledningen till att jag skrev en ny tråd var för att öppna ögonen för dom som tycker att det blir "trådsabba" om man glider ifrån ämnet. Å snö är ju inte solstrålar.

Alltså, ville visa hur svårt det kan vara för folk att våga skriva om något av rädla för att bli "trådsabbare". Och därför inte våga skriva alls.

Fast både solstrålar och snö är ju något övernaturligt, som nästan allt annat som vår moder jord ger oss å vi ser som självklart. Den stilla kretsgången som alltid varit och alltid förblir i folks sinne.

Men först i nutid börjar folk se och förstå att vår moder jord hostar lite.

SEV Oskyldig

Elisabeth-J
0

Men hallå där SEV! Nu tycker jag att du överdriver en hel del! Tråden solstrålar handlar ju faktiskt om vädret utanför fönstret och om du hade skrivit där om ditt väder så har du ju inte glidit ifrån ämnet.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

SEViking
0

Javisst självklart, samma som att chatta i en chattråd!

SEV

signemo
0

Hej SEViking. Låter härligt att sitta och filosofera när det snöar vackert ute och inte hade du sabbat solstråle tråden. Låter som vi är rätt nöjda med vädret idag. Ha det så bra.

Var rädda om varandra

Tuva-Lena
0

Ja, hääärligt att snön kom efter regnet i förrgår! Var upp till sjön och drog upp båten som hade frusit fast i isen - men skam den söm ger sig. Sen tog jag en promenad utefter en snövit skogsväg. Man blir lyrisk! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

shintaida
0

Nu börjar det att snöa smått här igen! Faller så vackert…vill ha mycket och stora flingor! Blir så glad, att jag vill ta fram julgranen…Skrattande Tomtar på loftet som är innesnöade, har jag redan *fniss*

Förlåt SEV, om jag spårade ur…. 

Men jag blir så lyrisk…

Med Stjärnljus // Shintaida

SEViking
0

Moder jords förändringar i sina drag är underbara att skåda ibland, då känslan infinner sig. Känslan av privilegiet att få vara del av allt detta.

jag förstår dig Shantaida

SEV Cool