Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 937 ggr
Tuva-Lena
0

Snälla ord till Broken!

Nu hjälps vi alla åt för att göra goa Broken glad igen! Skriv nånting snällt eller roligt, eller bara ge henne en kran (oooppps kram ska det vara) i den här tråden!

Min rara vän: Även om din fjäderskrud är lite tilltufsad just nu, så kommer du inom kort att strutta fram som en stolt höna, med stjärten vickande på ditt vanliga oemotståndliga sätt!

Kram vännen och krya på dig!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

[Hellas]
0

Nejmen är det inte bra, stackars dig. hoppas att du kryar på dig
Allt kan bara bli bättre

Pia-F
0

Du vet att jag tänker på dig och önskar dig allt gott….jag vet att det låter som en kliche' *stavas det så?* men när man tycker att man har nått botten kommer det alltid en livlina som hjälper en upp igen…..

Varma stärkande kramar // Pia

Brokenfether
0

INGA-LEEEEEEEEEEEEEEEENA!!! NU blir jag generad!Generad Goa vännen min..det ska va du att sätta igång det här…*ler*

Nä,jag mår dåligt av många orsaker…halsfluss,influensa och annat jag inte vill nämna som gör allt ännu värre. Men,men…det blir bättre sen,det vet jag.Orkar inte sitta här sålänge,ska vila mer…tittar in senare..Kram o Tack alla…Skrattande

drutten53
0

ojhoj lilla broken..tar fram metspö och kroken..ut på isen..i med isflisen..ett hål du borra…sluta upp nu med att knorra..halsfluss o inflensa och annat dret..lite frisk luft blir du bra..det jag vet…upp och hoppa..din lilla loppa..annars ska vi här koka ihop en soppa…var rädd om dig---ljus o värme…kramFot i munnnen

Carina.S
0

Men lilla rara underbara fjäderfia..Vi kan ju inte vara utan dig HUUUR länge som helst heller….Hoppas du kryar på dig så du orkar hänga härinne som vanligt..Stooor krya på dig kram ifrån mig med Skrattande

Elisabeth-J
0

Jag önskar och hoppas att du snart mår bra igen och att dina prövningar nu vänder. Bakom molnen finns solen :)

Krya på dig och stor kram!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

felixifokus
0

Stackare! Och sen när sjukdomen släpper känns allt lite gladare . Krya på sig. Kuckeliku.

TantAlma
0

#3 Inte ska du bli generad, vi är ju en kramgo hög här på ön så nån måste vi ju få för att göra till oss för lite då och då. Kyss

Jag är själv ingen healing expert men min vännina som gått reki healing utbildning gav mig 2 omgångar rekihealing på distans för min hals. Jag riktigt kände och hörde hur det klack till vid halsen första omgången och sen vände det för mig. Så jag fick en ny dos. Kanske något utav proffsen kan ge dig?

Så nu kan jag till min glädje gå på dop imorgon, mitt Gudbarns lillasyster skall döpas…

Kram Alma

Skogskraft
0

*skickar en bunt kramar*

mumlinen
0

krya på dig och kram till dig

Happyspirit
0

Hänger på här så klart och önskar att du blir frisk snart !!!!!!Skrattande
Kram Anki

EwaKristina
0

Hänger oxå på,hoppas att du blir frisk snart och att allt ordnar sej för dej till det bästa.Kram

SEViking
0

Önskar dig en bra dag, sänder en varm tanke genom rymden och även cyberrymden till dig.

God-morgon-kram

SEV Kyss

Brokenfether
0

Va ni är gulliga hela högen Skrattande Jag blir jätteglad av era kramar och peppande ord…Tack så jätte mycket…Rosen kramar tillbaka…Lisa

--,-´@

Doris
0

Broken ha en fortsatt trevlig dag! Många kramarGladdolla

Allting är möjligt

NinaB
0

Krya på deg.varma tankar och en jette kram.

Morsan1
0

Min lilla brustna fjäder och arbetskamrat!

Sänder dig en glöggvarm kram och en önskan om att du känner dig bättre snart.

Du vet, snart kommer julbocken……

Vibeka
0

Stor varm krya på dig kram från mig!!

Carina Flört

Celia
0

Skickar stora doser av penicillinkramar med en touch av vitlök :)

Brokenfether
0

Tack snälla niKyss….men vitlöken celia….Fot i munnnen den spar jag till en go middag….kram på er vänliga människor…--,-´-@

Tuva-Lena
0

#20 Hur har du det med livsandarna? ;) Vi börjar sakna dig på alternativbehandlingar - och dessutom kan vi råda bot på det mesta hos oss! Flört

Brokenfether
0

Hej vännen…Jag kollar in alternativ varje dag,men väntar med att skriva min nya tråd tills huvet funkar som det ska. Blir ju en del letande innan den är klar för drabbning och den orken finns inte än…här inne på ÖN babblar jag bara på…Flört Det jag behöver för att må riktigt bra hittar jag inte på något forum just nu,det är andra grejor som ska till för det. Tyvärr,kan jag tillägga,för det hade varit mycket enklare. Håll ställningarna Tuvan…jag dyker upp sen med samlad kraft i trådarna…det kan du lita på..CoolKramen

Tuva-Lena
0

#22 Förstår dig, inga problem. Jag är ganska bra på att babbla ja mä! Skrattande

demon_sid
0

Heja broken du är toppen vore du frisk skulle du få smaka……

Brokenfether
0

#24 Tack du…asg…jag kan rimma…Cool

demon_sid
0

I bästa broken vits SKULLE aldrig våga skriva detta till ngn annan DET vet du eller hur ? Oskyldig

Ville locka dig till skratt så jag rimma om min skatt…

Brokenfether
0

Harkel….Fot i munnnen hm…jovisst…Flört Broken är inte så känslig…Cool men inget mer s…k nu tack…Glad

demon_sid
0

Lungt=)
Skall sussa nu.

Brokenfether
0

#28 Skrattande