En sann historia..
Min mamma är väldigt andlig av sig och hon har ett eget "altare" hemma med massa stenar som Pyrit, Rosenqvarts, Ametist, minst 50 st (tror jag..) Jag trodde inte så mkt på henne förrän hon fick fnatt och hela familjen skulle storstäda hela lägenheten. När jag gick igenom mina lådor och hittade en vanlig rätt så vit sten med lite rött i kanten. Den var formad som en box (den var inte slipad!) och jag hade hittat den på gatan och jag höll i den och jag började rysa. Jag sprang till min mamma och hon sa: "Nu händer det dig också!". Det känns helt otroligt när man ser/känner/hör sådana här saker.
Min mamma tror också att hon alla har "ett djur". Hon har Varg och han ligger i vårat kök på nätterna och beskyddar oss. Jag har inte hittat mitt ännu men det är nog varg/hund liknande.
Jag gick ut med min mammas väninnas hundar och då var det en lyktstolpe och i skuggan såg det ut som om det satt en kolsvart samoejd hund. (De är vita men..). Jag tog upp mobilen och jag ringde min mamma och hon kom direkt. So Scary för någon som inte är van..^^
Skulle uppskatta ngra komentarer.
[Foto: Lisa Nordeke (mamma)]
jag börjar tro att jag antingen har en katt eller en örn som "mitt djur", för jag har börjat se skuggor och drömma om den två djuren väldigt mycker den senate tiden, eller "hästen" för det djuret jömmer ja i stort sätt alltid om
jo det är lite läskigt när man inte är van, men det känns ändå skönt.. kul för dig

Jag har en katt som brukar smyga runt i mitt rum :D det är jätte kul att se på :D

Okej ^^. Tack, det är bra att veta..
Till Angel88: Har du ev. katt, örn eller häst. Det kan vara alla tre.
Jag har sett mycket men inget djur….intresant ska se efter nästa gång jag ser något konstigt här…
Du har nog samma förmåga som din mamma har inget att vara rädd för…min mamma har ochså något sådant..men hon vill inte tro på att det finns, något på andra sidan, men jag ser och tror på det jag ser/har sett. Har försökt många gånger hitta logiska förklaringar men inte lyckats.