En munk kanske...
Denna historia fick jag berättad för mig i går då.En vän till mig med bor med sin tonåring inte så långt från mig i ett hyreshus där det händer märkliga saker titt som tätt.Både grannen som bor i lägenheten brevid och under henne har varit med om märkliga saker och flera grannar har sett en munk som dom uppfattar det med kåpa vandra omkring i huset.En dag hade hon främmande av sin bror och hans fru som inte alls tror på detta med spöken och rätt som det var när dom satt där i soffan så har hon en porslinfigur stående i bokhyllan som damp i golvet och sen dess vill inte brodern hälsa på längre..hennes son har ochså sett denna munk.Det visade sig efter lite forskning om stället huset finns på att det finns ett gammalt kloster i närheten.jettespännande tycker jag och nu ska jag dit i veckan som kommer och se vad som händer.Jag vill se den här munken.
hoppas att det händer nåt spännande.---
Haha, :)
Förstår att det är spännande :D Skriv GÄRNA till mig om det händer nått intressant,
Ett tips ! Ta med en kamera , ;)
Kram och önskad bra fortsättning av kvällen, Joanna
Gud så spännande !
Allting är möjligt
Undrar var ligger detta hyreshus??? har hört liknande berättelser om ett ställe…kanske är det samma hyreshus/ställe som jag har hört talas om???