formen tillbaka igen!
För ett halvårsen försvann en röd teflon gratäng,och jag har letat över allt.Har även frågat min särbo om han hade lånat den men det hade han inte gjort.Igår vid 23.00 tiden hörde jag att det skramlade ute i köket men jag brydde mig inte så mycket om det.Nu när jag gick till skåpet för att hämta en sak,vad tror ni jag hittade? jo där var den röda formen tillbaka igen.(märkligt) formen som hade kommit tillbaka satt verkligen fast ordentligt.
Haha, nån som ville spela dig ett spratt :)
Intressant. Var du ensam hemma då?? De ville nog lämna tillbaka formen….synd att de inta tackede för lånet…

oj, vad spännande..
en gång när jag tappat min tandborste hittade jag den i badrumsskåpet. vad kan det betyda tro?

ja jag var ensamen hemma,jag tycker oxå att dem borede ha tackat förlånet.
Oförskämda andar :)
Har de varit och lånat något nytt??

det där var lustigt…=) dem måste ha varit bra hungriga… varför skulle dem annars ha tagit den?

Nej dem har inte varit och lånat något nytt nu,men ibland så försviner det lite småsaker som man sen får leta efter,men efter ett tag är dem på plats igen. ja man kan ju börja undra vad dem skulle ha formen till men som du säger pirone dem var säkert hungriga.
Vad häftigt. Har du sett dem eller hört dem någong gång eller är det bara sakerna som försvinner?? Jag har en komppis som har varit med om liknande i hennes och hennes systers lägenhet, där så försvinner saker, banspelare som forsätter att spela fast cd-skivan skulle ha stannat, en teeve som stäger av sig ensam m.m. De har det rigtigt kull i mellan. Tur att jag inte bor i den lägenheten….fast det händer lite saker här ochså i mellan