Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 752 ggr
signemo
0

Solstrålar

Här skiner solen utanför mitt fönster. Hoppas solens strålar  skiner på Er också idag och att Ni mår bra. Man blir så mycket piggare. Kram på Er och ha en fin dag.

Var rädda om varandra

Happyspirit
0

Här är himlen klarblå solen skiner och det gnistrar i snön. Det är sååå vackert så man blir aldeles tårögd. I går var det lika dant väder och jag skulle till en vän. Jag var så betagen av skönheten runt mig så jag missade infarten till henne. *skrattar*

visst behöver man ljuset,!!!!!!!!!

auraman
0

ejsan lika fint här i dag med  kallt i luften  tog ju hojen ner till city för att inhandla rökdon,, kallt om händerna

Happyspirit
0

Oj, börjar det inte bli lite för kallt för att åka hoj???????? Eller du kanske åker året runt *skrattar*

Happyspirit
0

Nu jag nog redan fixat en tråd urspårning igenFörvånad Jag är hopplös på att hålla mig till endast ett ämne åt gången. Till och med när jag för en vanlig konversation OOPS! i did it again *skrattar*

signemo
0

Hej igen. Spåra du ut. I denna tråden går det bra tycker jag. Du kan ju ha åkt på en solstråleSkrattande

Var rädda om varandra

Happyspirit
0

Tackar och bockar djuuupt *skrattar* Va skönt det känns! Att inte behöva hålla tråden *ler* Utan bara få följa flödet *ler*

Morsan1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägger in en bild som jag tog igår när barnen och jag var ute och älskade snön!

Turnado
0

lite snö

SusanneStromstedt
0

Solen har lyst från en blå himmel idag,och ännu mera lyste solen när mitt lilla barnbarn kom och hälsade på Kyss

Happyspirit
0

Vilken otroligt vacker bild du har tagit Morsan!! *ler*